STEMIX.NET Ödüllü Yeni Proje

in #steemix6 years ago

Yeni proje.png

1 Hafta boyunca steemix.net sitesini en aktif biçimde kullanan kişilerin arasından seçeceğimiz kişilere ödüller dağıtacağız.
Yarışmaya katılmak için yapmanız gereken tek şey platformu aktif olarak kullanmak.

Nedir bu aktif kullanım?

Kendi hayatınızdan paylaşımlar yaparak fotoğraflar yükleyerek başka insanların yorumuna açık yazılar yüklemek. Örnek vermek gerekirse özgün fotoğraflarınızla bir gününüzü , anınızı anlatmak , yediğiniz yemeği göstermek hislerini paylaşmak gibi.

Projenin Bitiş Tarihi : 18.11.2018

ÖDÜL :

Birinciye @steemix-io ile %100 oy + 100 SMIX Token
İkinciye @steemix-io ile %50 oy + 50 SMIX Token
Üçüncüye @steemix-io ile%25 oy +25 SMIX Token
ve seçeceğimiz 3 kişiye 25 SMIX Token verilecektir.

Sort:  

herkese başarılar ve kolay gelsin

Herkese başarılar diliyorum.Eğlenceli ve keyifli bir yarışma olacağını umuyorum.

Bana oyu da az veryonuz.İnşallah bu yerlerden birini alırım da güzel olur. Steemixin tadını.çıkaralım :)

Steemix'in amacı kullanıcıyı token ile ödüllendirmek zaten ama ekstra destek oyu atılıyor.

Biliyom kardeş..Şakasına söğledim..Biraz yazı olsun etkinlik olsum deye )

Çok güzel size başarılar ben Azeribaycannan katılıyorum eğer bu yerlerden birini kazanırsam arkadaşlarımıda getiricem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.18
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.83