You are viewing a single comment's thread from:

RE: FaceReveal - How Steemit Changed Me - Steemit Ultimate Challenge 8 Weeks - Week #6

in #steemitultimatechallenge6 years ago (edited)

Daha iyi yerlere gelebileceğini biliyorsun başkan . Tabii ki ilk olarak gerçek hayat önemli ama biraz daha bu tarafa yönelmelisin diye düşünüyorum ki eğer yönelirsen gayet güzel işler başaracağından eminim . Yazıyı yeni görüyorum , gayet içten , öznel bir dille anlatmışsın . Seni tanıdığıma memnun oldum.Sonunda Sonsuzluk içerisine sende bir "introduceyourself" göndermişsin (daha önceden paylaştıysan haberim yok ) : ))

Sort:  

'o taraf'a ne kadar yaklaşırsam kendimden o kadar uzaklaştığımı gördüm, bi de şimdi yakaşsam da içinizi karartmaktan başka pek bir işe yaramayacağım, pesimist bakıyorum artık o işlere maalesef, o yüzden şimdilik ben hiç almıyım :D (o tarafı yanlış anladıysam kusura bakmayın :D Steemit'ten bahsediyorduysanız 'umarım yaklaşabilirim' diyeyim ).
Yok yok paylaşmıştım bir yazı ama şimdi baktım da çok kısa olmuş. Bu normalde pek beni "'introduce'muyor" olsa da ondan daha çok tanıtmış dediğiniz gibi :D
Ben de sizleri tanıdığıma çok memnunum :)

Evet o tarafı yanlış anlamışsın , tamamen steemit için bahsetmiştim :)) . Steemitin senin için daha iyi bir yer olduğunu düşünüyorum hayırlısı diyelim . En iyisi seninle olsun dostum.

Evet, bakalım. Yani benim için iyi bir yer olabilir ama yazma konusunda ben iyi değilim :D Bakalım, hayırlısı artık :) Amin, en iyisi hepimizle olsun .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64122.04
ETH 2745.21
USDT 1.00
SBD 2.66