You are viewing a single comment's thread from:

RE: FaceReveal - How Steemit Changed Me - Steemit Ultimate Challenge 8 Weeks - Week #6

in #steemitultimatechallenge6 years ago (edited)

Okuduğunuz için ve güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. İyi bir insan olduğmu düşündürebilmek dahi benim için çok güzel ve çok değerli bir şey, umarım bu düşüncenizi boş çıkarmayacak biri olabilirim veya olabiliyorumdur.
Ben, yazarken veya okurken hiç hoşuma gidemiyor bir türlü ama sanırım sizler ben anlatamasam dahi benim anlatmaya çalıştıklarımı hissedebiliyorsunuz.
Ben sosyal medyada da içime kapanığımdır ama Steemit'te -muhtemelen kimseyi tanımadığım, kimse de beni tanımadığı için- içimden geldiğince davranmaya çalışmıştım ilk geldiğimde.
Ben de harika yorumlar aldığım için çok sanslı olduğumu düşünüyorum. Ama aslında yorumlarınızın ne kadar içten olduğunu bilsem dahi sanki bana 'torpil geçiyormuşsunuz' gibi hissediyorum, yazılarımı kendim beğenmediğim için sanırım :D

Sort:  

Hiç bir anlam veremediğim öyle garip paylaşımlar var ki onların içinde sizinki çok güzel kalıyor.
Zaten bu paylaşımınızda geliştirip eklenecek hiç bir şey yok, zaten tastamam.
Ama sabırla vakit ayıranlar hem daha güzel paylaşımlar yapacaklar, hem de benim sizi steemitte bulduğum gibi başkaları da bulup iletişime geçecekler.
Her şey daha güzel olacak biz geliştirdikçe.
Ne yalan söyleyeyim, bazı paylaşımlara sırf yorum olsun diye yazdığım da oluyor.
Bu yazı öyle değildi, gerçekten de iyi bir içerik, hem de duygusal.
Başarılar dilerim.

Tekrar çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için.
Umarım her şey daha güzel olur...
Size de başarılar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63986.43
ETH 2745.97
USDT 1.00
SBD 2.66