You are viewing a single comment's thread from:

RE: FaceReveal - How Steemit Changed Me - Steemit Ultimate Challenge 8 Weeks - Week #6

Brnce bu yazı ödül almalı. Tamamen kendinizi ifade etmişsiniz hem de tüm içtenliğinizle, yazınızı okurken oğlumun hayatını okur gibi hissettim, o da sizin gibi çekingen sessiz bir yapıya sahip metalurji ve malzeme mühendisliği okuyor. Steemitte olmak insanın ufkunu açıyor, burada gerçekten güzel insanlar var, onların varlığı bizleri buraya bağlıyor. Böyle içten postlar okuduğum zaman burayı daha da seviyorum. Çünkü güzel gönüllü insanları yazdıkları içten yazılarla tanıyabiliyorum. Emeğinize sağlık ☺️

Sort:  

Çok teşekkürler görüşünüz ve güzel düşünceleriniz için, gerçekten çok değerli benim için bu yorumlarınız. Yarışmada muhtemelen ödül almayacağım çünkü hem kuralları tam karşılamıyor -en azından bana öyle geldi- hem de benimkinden çok daha kaliteli ve emek verilmiş yazılar gördüm etikette. Zaten yazıya başlarken yarışma için başlasam da yazının yarısına geldiğimde tamamen saptı konu :D

Gönüllerde ödül almak en güzeli 😃

Evet bence de, o yüzden ben şimdiden kendimi yarışmanın kazananı ilan ediyorum 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64063.60
ETH 2742.49
USDT 1.00
SBD 2.67