Steemit - ghid in română ( partea 1 )steemCreated with Sketch.

in #steemitromania7 years ago (edited)

Bine ați venit pe Steemit!

Valentin este numele meu și în urmă cu câteva luni m-am înscris pe Steemit,o platformă socială care te platește pentru like-urile pe care le primești la postările și comentariile tale!

Aș dori în cele ce urmează să îți prezint primii pași pe care trebuie să-i urmezi,am incercat să fiu cât mai concis:

Dacă îți petreci timp pe Facebook,Twitter sau Instagram poți transforma like-urile pe care le primești la postările și comentariile tale în bani reali.
Steemit a fost lansat în iunie 2016 de către Ned Scott si Dan Larimer,fiind încă în faza Beta de dezvoltare,un moment extrem de bun să fii un membru la începuturile unei platforme sociale care promite mult și care va reprezenta un gigant în ceea ce privește platformele sociale în viitor.

Sort:  

Ar fi frumos ca mai multi romani sa intre pe steemit, dar deja suntem cativa care i-am vazut valoarea, insa inca domina facebook puternic pe la noi!

Vor venii ei aici, ca steemitul e intr-o continua crestere:)

Mersi

Corect,e doar o chestiune de timp pana se duce vestea

Yes.. Important e sa avem rabdare si motiviatia de a fi prezenti zilnic aici!

Mersi

Buna, Val! Este o postare foarte utila, felicitari pentru munca depusa. De asemenea, imi place la nebunie banner-ul :D

Mulțumesc Allesia! Sunt inca la inceput pe Steemit...incerc sa fac putin cate putin in fiecare zi...dacă iti place il poti posta la sfarsitul postarilor tale

Esti dragut, apreciez, dar este munca ta si nu mi se pare corect sa il folosesc. Am facut si eu unul intr-un program, o sa il vezi la sfarsitul postarilor mele, e urat :D.

Avem un grup pe Facebook, poate vrei sa te alaturi:

https://www.facebook.com/groups/SteemIt.Romania/

Daca te pot ajuta vreodata cu ceva, te rog sa imi spui.

Am dat request grupului..sper sa fiu acceptat :)

@minnowpondblue has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Congratulations @valentinmavrodin! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64449.70
ETH 3164.37
USDT 1.00
SBD 3.87