You are viewing a single comment's thread from:

RE: #SteemitRiddleChallenge - EDITION 1 summary survey 📋

Wypełnione. :) Co do pierwszego pytania, z podanych odpowiedzi zaznaczyłem "Too hard", ale do moich odczuć bardziej pasuje "Too complicated". To znaczy: nie przeszkadza mi to, że zagadki są trudne, ale mogłyby być prostsze w formie i nie wymagać przejścia tylu etapów, by dojść do odpowiedzi. Zdarzają się zagadki proste w formie i nie tak wieloetapowe, nad którymi i tak trzeba mocno pogłówkować - i moim zdaniem można próbować pójść w tę stronę.
Ogólnie zawody bardzo mi się podobały, ale jeśli mam wskazać coś, co można by zmienić, to o coś takiego by mi chodziło. Mam nadzieję, że w miarę jasno się wyraziłem - trochę późno jest, w miarę potrzeby doprecyzuję, jak będę miał jaśniejszy umysł. ;)

Sort:  

Im opposite. I Like more - few levels, depths of the riddle instead of flat ones.
Looks like mr Riddle will have hard nut to satisfy everyone :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60583.13
ETH 2342.84
USDT 1.00
SBD 2.48