Kilo vermek için değişik yöntemler

in #steemitr6 years ago (edited)

images (9).jpeg
Merhaba steemit Türkiye bugün size sıradışı bir kaç kilo verme yönteminden bahsedeceğim tabiki ben bir diyetisyen değilim sadece kendi uzerimde deneyimlediğim şeylerden bahsedeceğim . Kilo çok büyük bir toplumsal ve kişisel sorun teşkil ediyor ve birçok hastalik için risk faktörü olarak karşımızda durmaktadır. Ben şöyle kilo veriyorum herkesin kendine ait bir yontemi vardır . Çok ye sık ye bu bana uymuyor. Yedikce yiyesi geliyor insanın . Unutmayın kilo vermek bir irade meselesidir. Spor yapmakda bana gelmiyor spordan döndüğümde daha fazla yiyerek vücut yine o açlığı kapatıyor . Yaptığım olay şu bir gün akşam yemeği yememek iki üç günde bir bunu uyguladiginizda çok hızlı ama belki sağlıksız bilemiyorum kilo verilebiliyor. Bunu yaparken başka işlerle sevdiğiniz şeylerle uğraşın ve üç günde bir akşam yemek yemeyin sizinde kendinize ait yonteminiz varsa bekliyorum malum yaz geliyor :)

Sort:  

Hello @drcevat,
Your post "Kilo vermek için değişik yöntemler" hast just been Resteemed !!! 🙂😉🙂
I've done this for following me..


🙂😉🙂 Unfollow @tow-heed to stop this service😄😄😄

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @drcevat.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62980.29
ETH 2631.01
USDT 1.00
SBD 2.82