Hai hai.. i’m new. My name is Sham aka kak banker.

in #steemitmalaysia6 years ago (edited)

Saya suka travelling, Bertani, masuk hutan, mendengar suara angin, memasak dan happy bila dapat menjamu teman-teman makan. saya pentingkan makanan yang sihat. anti MSG dan GMO, gluten free, tidak suka pewarna atau perasa tiruan di dalam makanan. pekerjaan saya menjual minyak pati tumbuhan dari Young Living . Saya suka yg natural dan organik saya mengaku saya ini rewel dalam banyak pekara. . sebenarnya ok aje kalau kita pandai mengolahnya. kamu follow saya, saya follow kamu. :)

6CB66288-52BB-4B52-9F87-510936F3385F.jpeg

Sort:  

Salam syam... boleh edit tag ya... guna #teammalaysia #aceh #indonesia #steem-cartoon utk dptkan khalayak yg berbahasa melayu

Sangat bagus jika dapat buat sedikit penulisan menceritakan latarbelakang, pengalaman dan apa2 sahaja yg boleh memberikan sedikit gambaran peribadi ya... something fun to read...

Utk post percubaan ini... thats okay... :)
Cheers! Selamat ber-steemit... hahaha...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63749.66
ETH 3419.02
USDT 1.00
SBD 2.48