קהילת סטים בעברית מתרחבת, הסבר ריענון על איך למצוא את הקהילה ודוגמאות של חשבונות חזקים. סטימית ישראל

in #steemitil7 years ago (edited)

הקהילה מתרחבת חברים נרשמים, הסבר ריענון על איך למצוא את הקהילה ודוגמאות של חשבונות חזקים. ניפגש שם!


Sort:  

היי אני אשמח אם ישראלים יעקבו אחרי יש לי ערוץ שמסביר על מטבעות וירטואלים בעברית
אשמח אם תפרגנו

עוקב כמובן ונשמח גם שתעשה כמונו ונתחיל לראות תוצאות

תודה רבה על הפרסום,
אני מסכים איתך, יהיה רק טוב לראות עוד ישראלים

סחתיין אח שלו ;)

שאלה
מה זה
Witness Voting
יש לי 30 הצבעות כאלה
מה זה אומר?

זה אחלה רעיון למחקר ווידאו נוסף אחי היקר

Congratulations @steemit-israel! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
You got a First Reply
Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

https://www.facebook.com/Steemitisrael/
קבוצת פייסבוק Steemit ישראל

@nirgf
? אז איך אתם יכולים להרוויח 3.25 ביטקוין תוך 21 עם השקעה חד פעמית של 2 דולר
http://nirgoldman-fux.wixsite.com/bitcoinheb

כל הכבוד, הגיע הזמן שנראה פה קצת עברית באמת :))

נרשמתי, אבל עוד לא ממש הבנתי מה הולך כאן ואיך אני מצביע.
יש אפשרות ליישר טקסט לימין?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63020.02
ETH 2458.97
USDT 1.00
SBD 2.62