You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Tartarian tablets - 6,500 years old proto-Sumerian artefacts, found in Transylvania

Határozottan az élet nagy kérdései közé tartozik ez a téma :)
A könyv már nálam is itt ül pár éve, de még nem kezdtem bele, százával versenyeznek az időmért :)

Sort:  

Akkor kezdj bele most! Fantasztikus időutazásban lesz részed!

Most éppen a nagyon érdekes "F.ck it! - Az igazi spirituális út" című, úgymond terápiás, szemléletfejlesztő könyvet olvasom, ami nagyon tömény, nem vállalok be mellé mást, de akkor ez lesz a következő :)

Ez engem is érdekel :) Hol lehet beszerezni?

Én libriben vettem, ez az amúgy:

https://www.libri.hu/konyv/john_c_parkin.f-k-it-b-a-meg.html

Nem tudom, miért ezotériának cimkézték :) Inkább igazi, életszagú pszichológia. Szerintem tök jó :)

Az én könyvemet (Teremtészet) is az ezozéria skatulyájába gyömöszölték, pedig nem az :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57343.17
ETH 2341.96
USDT 1.00
SBD 2.35