VAŽAN update

in #steemitbalkan6 years ago

Prije svega želim napomenuti da @steembalkan od sada ima preko 180 steem powera, čestitke svima!

Zbog sad već velikog broja donatora postaje teško upvotati pa smo prešli na auto upvotera.
Sada u početnoj fazi vrijedi pravilo 1SBD = 5%
Evo liste donatora i njihovi upvotovi
Upvotovi ce uslijediti automatski 1 minutu nakon objave vaših postova

Obavezno provjerite vjerodostojnost popisa, svatko za sebe i prijavite nepravilnosti.

Sav donirani steem će se, radi lakšeg pracenja donacija, iskazivati u ekvivalentnoj vrijednosti SBDa u trenutku doniranja.

Imamo i prvu delegaciju od @dejan.vuckovic
Donacija iznosi 30SP = 30 steema (1steem = 0,88SBD) = 26,5SBD
Od toga se oduzima 25% jer se radi o delegaciji, a ne o trajnom ulogu 26,5 -25 % =20SBD = 100% upvote
Hvala @dejan.vuckovic na delegaciji

Svima koji doprinose grupi sa izradom postova, promoviranjem i onima koji su vec doprinjeli izradom slika, animacija i postova bit ce dodjeljen postotak upvota cim se uspijemo izorganizirati.

Za resteem i/ili upvote potrebno je koristiti tag #steemitbalkan, donirati SBD ili Steem i/ili delegirati SP i/ili doprinositi napretku zajednice

  • koristite tag steemitbalkan (promotivna svrha, lakše pronalaženje postova članova, veca sansa za upvote)
  • nastavite sa donacijama kako bismo izgradili račun vrijednog upvota
  • delegacije su dobro došle
  • Steemit Balkan grupa na fejsu i Discord https://discord.gg/mwB2p7
  • koristite animaciju na kraju vaših postove (promotivna svrha)

DQmUtc9qtk1NobiBVppkTWfsRqAaBxr9v5yG9cpXNn4owYF (1).gif

Sort:  

Ja sam schkure, ne schure.

E to je moja greska, izvinjavam se!! Ide ispravka

Ja cu da doniram nakon prve isplate na nalogu za koji dan.

Izgleda da sam ja pogresno donirao. Ja sam donirao 0.1 STEEM , a trebalo je SBD.
Da li to mozete da konvertujete u SBD?

Uf dobro je, ja sam pomislio da ne moze i da sam pogresio. :D

Bravo svi! :)

Ispred mog imena je razmak. Nema veze, nego samo radi moj OCD :D

I ja čekam da mi sjedne nešto, pa da doniram. Još koji dan.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66892.02
ETH 3513.87
USDT 1.00
SBD 2.67