Budućnost steemita na balkanu

in #steemitbalkan7 years ago

Steemit je trenutno u velikoj ekspanziji,iz dana u dan veliki broj novih korisnika pristupa ovoj platformi.Steemit ima veliki potencijal koji svaki čovek može i treba maksimalno da iskoristi.Samo od ovog sajta posle nekoliko meseci rada mesečno se može zaraditi prosečna plata na Balkanu.

Trenutno na balkanu ne postoji veliki broj ljudi koji koristi ovu ,,društvenu mrežu'',ali kako se broj korisnika vremenom menja,mislim da će kroz nekoliko meseci steemit biti jako popularizovan i na našim prostorima.Zato,mi,trenutni korisnici trebamo da koristimo prednost koju imamo,u vidi toga koliko smo ,,rano'' počeli rad na ovoj mreži.

Ja ču od sada da pišem na ,,našem'' jeziku i da objavljujem postove sa #steemitbalkan.

Sort:  

Odlićno. Ja poneki članak napišem u slovenščini. Sve označujem sa #teamslovenia.

Da li si član Steem Balkan Discord servera?

https://discord.gg/SYRtWMY

Nisam upoznat još uvek sa tim,pa ako bi mogao da mi pojasniš

Evo i ja kad se još malo pokrene i ja više uhodam krećem sa postovima na hrvatskom. Jer engleski mi je lako čitati ali pisati je druga priča.

Pridružite nam se :D

Veselim se stimanju na jeziku koji najbolje razumijem. Bravo!
Pratit ću, svakako.

This post has received a 9.24% upvote from @aksdwi thanks to: @lazarb1.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61155.34
ETH 2383.47
USDT 1.00
SBD 2.56