You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jedan na ''naški'' :D

in #steemitbalkan7 years ago (edited)

Oo prvi post na našem kojeg vidim ovdje. Svaka čast.

Iskreno mene ne živciraju ovi što pišu rendom komentare osim ak stvarno ne fulaju, ak ništa bar upvota pa možda netko koga stvarno zanima vidi post.

U međuvrimenu odeš na Bittrex, pa afanaš jer je Bitcoin pa i osta Bogu iza nogu. Imal' te, Bože? Pa si u filmu, no sikiriki, biće bolje ako nešto poiden. Kasnije nit ne pogledaš kakvo je stanje jer te nazvala baba i pitala kad misliš doć poist šta i jesi l' bija na misi
hahaha sve da

mosa rekbu

Sort:  

Hvala hvala :)
Mene baš izrazito kad komentar nema veze s vezon. Druga je stvar kad se nekom neda pisat,pa ajde ne moraš se raspisat , a bilo je situacija kad bi ja odgovorila nekom na komentar i onda dođe netko ko nema pojma engleski i taj neko samo iskopira i zalijepi ''moj'' prethodni odgovor kao komentar na moj post haha, znači nema smisla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68244.61
ETH 2640.30
USDT 1.00
SBD 2.69