You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zašto ljudi nebi trebali jesti meso

in #steemitbalkan6 years ago

Ja se u potpunosti slažem što pišeš. (Ne jedem meso preko 10 godina.)
....ali mi se čini da će ovom području zemlje trebati još dosta vremena da shvati nepotrebnost jedenja mesa. To da su nam crijeva preduga i da to uopće nije hrana ... ne znam ima li to uopće smisla govoriti slavoncima :) :) Njima je meso kao kult. Ista stvar je i po Zagorju. .. Možda ima nade tek za nove generacije. Pitanje je što je hrana za nas ljude i koliko nam te hrane treba zapravo? Vjerujem da ti znaš odgovor na ovo pitanje ..no marketinško bombardiranje + odgoj stvaraju ljudima potpuno drugačiju sliku koju nije lako promijeniti. Znaš kako su se moji bojali za moje zdravlje kada sam prestala jest meso :) Tek sada kada je prošlo više od 10 godina i sada vide da sam zdrava, zapravo puno zdravija nego prije više mi ne prigovaraju u strahu...

Sort:  

Drago mi je da ima još ljudi koji su shvatili da su nam prehrambene navike nametnute i da nisu stvarne potrebe. Jer sve je tako jednostavno. Moj moto je sve što treba kuhati ne bi trebalo jesti. Znači kao što sam već napisao više puta najbolja je mono prirodna hrana. Ako jedeš jabuku jedi jabuku. Čak je najbokje ne mijepati vipe namirnica. Tako rade sve životinje, pa bi bilo dobro da i čivjek tako radi. Osobno se ne hranim kako bih htio i to prvebstveno zbog društvenih događanja ali ove godine počinjem misliti samo na sebe. A tek Međimurje je kao i Slavonija
Katastrofa.

Slažem se, ne treba miješati puno namirnica i najbolje je jesti što više sirovog. Kuhanje je loše jer hrana gubi okus i moramo ju soliti. Tako da ja kombiniram sirovo i prženo, za sada. Voljela bih jednom prijeći samo na voće jer smatram da je to najprirodnija hrana za nas.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61098.19
ETH 2625.94
USDT 1.00
SBD 2.63