You are viewing a single comment's thread from:

RE: Presentation Steemit as an investment platform&Prezentare Steemit ca platformă de investiție#ro

in #steemit6 years ago (edited)

Mișto inițiativa. Mai ales că merge către aducerea de oameni noi din alte platforme. Thumbs up!
PS. Poate vorbim pe discord pentru o serie de astfel de articole “inițiatoare” și care să mai aducă români din social media pe steemit. Aș fi happy să contribui cu idei, organizare articol etc.
Keep it up man!

Sort:  

este deja un proiect pe discord facut de rbm eu doar incerc sa fac cateva posturi folositoare si mai ales sa le dezvolt pentru ca zi de zi sunt multe proiecte care se vor dezvolatate prin steemit numai in ultimele 2 zile au aparut altele noi .
Voi detalia cam toate aplicatiile si toate platformele care au aparut in colaborare cu steemit .Acest post este facut mai mult pentru a incerca sa imi aduc cati mai multi din urmaritorii mei de pe twitter si facebook und eam undeva al 40k dar si cativa investitori puternici din btc de pe unele forumuri pe care activez .Oricum multumesc ca apreciezi postarea mea si mi-as dori cat mai multi romani sa o citeasca si nu numai .
Keep learning and try ake good job here ,with love Ionut Ciobanu

sper ca initiativa ta sa ajute foarte multi oameni dar mai ales sa aduci cat mai multi investitori .
good luck in youre project .

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61521.43
ETH 3387.82
USDT 1.00
SBD 2.49