You are viewing a single comment's thread from:

RE: How I accidently stumbled onto steemit and 9 AMAZING TIPS for minnows to find their way through STEEMIT UNIVERSE!

in #steemit7 years ago

Waar kom je vandaan in Belgie? Ik heb een vriend wonen in Turnhout. Hij heeft als acteur in meerdere van mijn filmprojecten gespeeld. Ook heb ik sinds kort contact met een kerel uit de buurt van Antwerpen. Waarschijnlijk ga ik komende woensdag die kant op een mogelijke creatieve samenwerking te bespreken.

Sort:  

Cool, ik ben al benieuwd naar jouw komende projecten, hou me zeker op de hoogte als je nieuwe dingen uitbrengt. Ik ben opgegroeit naast een stad Aalst in een dorpje dat Denderleeuw noemt. Niet zo bekend voor nederlanders denk ik :) het was er leuk opgroeien maar was het beu die dagelijkse sleur en nooit vernieuwing daarmee dat ik er niet meer wil wonen..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46