Attention: surfermarly's account is hacked

in #steemit6 years ago (edited)


Source
Don't click on links in her posts. Her account is hacked @surfermarly's
Never use your masterkey online for the wrong reasons. Stay safe and if you don't trust it or is seems awkward towards the normal posts you're used to from a fellow steemian, never click on links. It could damage your account and burn your rep....

So play-it-safe, I hope she recover's it soon.

Have a great safe day.

Sort:  

Ze heeft jou safety tips niet gelezen

Peter misschien toch weer ff een updat blog , die kan ik dan ook weer gebruiken 😉😉
Hoe is het met All dutch?

Is misschien wel een goed idee :) All Dutch wil niet vlotten, kom er niet helemaal aan toe om leuke originele ideeen te bedenken. en als ik kijk naar de inhoud van de chat en commitment vraag ik me af of het voortzetten van de community op deze wijze wel is wat ik wil .. :)

Peter bij twijfel niet inhalen. Maar een meetup ergens in het land staat nog wel toch? Ok ik hoop van wel. Fijne warme woensdag

ja zeker die meetup gaat er komen. En inderdaad een goeie, bij twijfel niet inhalen... :) Meetup zal ik zéér binnekort inplannen/voorstellen....lijkt we erg gezellig en tof !! jij ook een geweldige dag !!

Steemfest-alldutch is coming along really soon,
Tickets are cheaper too

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82