STEEMIT'in KÖTÜ TARAFLARI [-1- KULLANIM ZAAFLARI]

in #steemit6 years ago (edited)

Merhaba gençler,

Steemit kullanımında daha dünkü çocuk olan ben Steemit'in kullanımda yaşadığım belli başlı zorlukları paylaşmak istiyorum ama makaleme başlamadan önce iki iyi yanını belirteceğim.

Benim için en iyi yanı Steemit daha dünyada yaygın değil (Google Trends uygulamasında aratıldığı zaman Bitcoin ya da diğer kripto terimleriyle karşılaştırılamayacak kadar düşük veriye sahip.)

Ekran Alıntısı.JPG

Diğer bir özelliği ve yine benim favorilerimden olan şey ise paylaşım, beğenme vb etkileşimler sonucunda sanal para ödemesiyle cebime para girmesi.

Şimdi gelelim Steemit'in kötü yanlarına

  1. Kendi profil ve kapak fotoğrafımı kullanabilmek için bir sunucuya atıp orada ki bağlantının kopyala yapıştır ile profilime yerleştirilmesi.

    En sinir olduğum kısım buydu hangi çağda yaşıyoruz bir profil fotoğrafı bile yerleştiremiyoruz kaldı ki en son bu şekilde fotoğraf yerleşimini ben kod yazarken yapmıştım. Sizlere kolay bir yol göstereceğim Facebook'ta yüklemiş olduğunuz bir fotoğrafa gelin ve üzerinde sağ tıklayın daha sonrasında RESMİN ADRESİNİ KOPYALA seçeneğine tıklayın ve Steemit'te istediğiniz şekilde kullanın. (Fotoğraf'ın kadraj ayarını, filtre uygulanmasını, kişilerin tag'lanmasını falan saymıyorum bile)
    Ekran Alıntısı.JPG

  2. Türkçe dil desteği yok ama İngilizce hayatımıza o kadar müdahil oldu ki Türkçe'nin yokluğunu hissetmiyorum bile.

  3. En sinir olduğum. Beğen / paylaş / sil ... gibi seçenekler belirsiz doğru dürüst logo yok alışmak için baya zaman geçiyor ama unutmayın ki farklı milletlerden insanlar bu siteye girecek ve işlem yapacak bence iconlar ile daha kullanışlı hale getirilebilir.

Ekran Alıntısı.JPG

  1. En anlam veremediğim. Arama yaptığımda direkt Google'dan arama yapıyor. Bence kendine özgü arama bölümü olmalı.

  1. Hiç sevmediğim aradığım kelimeyi sadece trend olarak gösteriyor ve bir grup mu arıyorum, bir kişi mi aramışım ya da bir etkinlik midir anca kendi çabamla tırmalıya tırmalıya buluyorum. Bu da benim ulaşmak istediğim şeye ulaşamamamı ya da çok vakit harcamama neden oluyor umarım kısa bir zaman içinde çözülür ve iyi bir filtreleme mantığı gelir.

  1. Makale yazarken yazdığım ile ön izleme kısmında ki farklılık. Güzel güzel makale yazıyoruz sanki hepimiz kodlamacıymışız gibi bir ön izleme kısmı var ve farklı ayrıca fotoğrafları yerleştirirken kod şeklinde görebiliyorum, yazımın şeklini değiştirmek için yine kod yazmam gerekiyor "basit ama yazmak istemiyorum". Daha demin demiştim ya hangi çağda yaşıyoruz diye eğer kullanıcı dostu bir ara yüz olmazsa bu insanların ileti girmemesine ve sistemi terk etmelerine neden olur ne kadar ileti başına para kazanma imkanı olsada bu tip şeylerin belirli bir süre sonra insanları yoracağını düşünüyorum (pratik kullanım için bakınız facebook.com, twitter.com,instagram.com vs vs vs...)

  1. O kadar dedikleri gibi numaralama yaptım ama bu "8" numaralı başlık olmasına rağmen ön izlemede "1" şeklinde gözüküyor. Ulan o kadar kodlar için ayrı sayfa yapmışsınız yüksünmedik okuduk, uyguladık ama hala ön izlemede doğru numara çıkmıyor.

Ekran Alıntısı.JPG

EĞER SİZDE BÖYLE ŞEYLERDEN MUZDARİPSENİZ ve DAHA KULLANIŞLI STEEMIT İSTİYORSANIZ LÜTFEN UPVOTE EDİN ve PAYLAŞIN. BENİM GÖREBİLDİKLERİM ŞİMDİLİK BU KADAR EĞER SİZİN GÖRMÜŞ OLDUĞUNUZ UYGULAMADA Kİ YANLIŞLAR VARSA YORUM YAPIN.

Sort:  

Yazdiklarinin hepsine katiliyorum birde ek olarak @ned en bahsetmeyi unutmussun o arkadas steemit ceo mus ama bana gore ofisboy guya SMT cikartacakti hala ses soluk yok ne reklam veriyor ne de senin dediklerini iyilestirme ve gelistirme yapiyor hesap guvenligi yeni hesap sureside cabasi

Değerli görüşlerini paylaştığın için teşekkürler.Eline sağlık.

Sayfayı ne kadar çok yinelerseniz makalenizin o kadar çok okunduğunu göreceksiniz. ama okuyan sizden başkası olmayacak. Ayrıca yorum atarken bile aptal bir ön izleme var bence facia.

Ekran Alıntısı.JPG

  • Feronio - 33 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66703.61
ETH 3518.80
USDT 1.00
SBD 2.68