You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌏 ❤ 🏆STEEMIT.com - WHY do "new" people SAY it is a SCAM? HOW can we change that "thinking"? HERE&NOW!👆👆👆

in #steemit7 years ago (edited)

I ga steemid niet aan mijn vrienden aanbevelen. Ik weet nog steeds niet of ik bedonderd wordt. Veel samen spelen en al die flauwe kul. Ik volg mensen die maken mooie dingen, maar er zijn sommige nog niet op mij blog geweest. Daar is een poppetje voor 🤑. Het kan een mooi platform worden maar jullie verknallen het met zijn allen. Mijn advies upvoted wat je leuk vind. Doe er mee. Wat je wilt. Resteem doe ik niet meer verknalt,mijn blog. En ik vindt het bijzonder jammer. Wat ik wilde was blip.fm wel vragen om hier te. Komen. Ik was wieyu en hupwij twitter acount, deze vond ik ook wel leuk iamu2. Heb ik het mis? Facebook afkraken, die doet gewoon mee. De laatste resteem haha❣️

Sort:  

You will get so flagged!

HAHA

"DON NOT RECCOMEND STEEMIT TO YOUR FRIENDS? WTF !=!=!=!=!)!)!)!)"

Are you for real tho?

I think you need to do more research ;)

Cheers!

Het is toch prachtig voor je content betaalt te krijgen. Veel mensen va blip.fm zijn nu naar YouTube gegaan. Wanneer ze platen gaan draaien. Uren er mee bezig geweest. Prachtig prachtig.

Ty I love it 2:)

Feels good... And yeah YT are in deep, since revenue was cut..

Facebook weet ook alles van mij Google ook Apple ook. Ze weten ook de stoute dingen van mij. Vind ik niet erg. Ik sta er boven, maar jonge mensen, maken jullie kapot. Nou genoeg gezeurd. Flag of denk er goed over na.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58589.32
ETH 2636.10
USDT 1.00
SBD 2.45