Melakukan power-up selanjutnya

in #steemit4 years ago

8gpfy9.png

Saya melakukan power-up ini untuk kebesaran power akun supaya pemain-pemain steemit akan membalas vot saya, kalau saya masih kecil power mereka tidak akan membalas vot di postingan saya, memang ini steemit media sosial untuk menolong sesama tapi di sini tidak begitu, permainannya seperti yang saya utarakan tadi kalau power kecil tidak di bantu vot, malah curator Indonesia termasuk gedek akun steemit, tapi dia mem vote orang-orang luar negeri, karena mereka malas berurusan dengan bangsa nya, entah takut kaya mendadak kalau di vot sama curator steemit Indonesia khusus Aceh.

Inilah yang bisa saya jabarkan tentang bagaimana orang punya akun power besar

Salam@pahlawan-aceh

Sort:  

Beutoi rakan, tanyoe yang ubeut-ubeut power payah ta seumah awak rayek power sabe, meuhan cit han ji vot teuh. Beu ta pujoe, ta share lom postingan awak nyan.

Kakaeuh ta saba-saba manteng rakan hay.

Saleum meuturi 😊

Ya bg.@midiagam suwah takhun sigoe2 bah iteupe ROI sombong Dum, lon kalon lam steemit bacut2 kesalahan ureng Aceh lapor bak steemcleaners ibi steem 0.02 nyan Kabeh senang, Hana jelas bangsa tanyoe le that bijeh cuwak Dum, salam meuturi cit

Nyankeuh meunan ureung tanyoe, hanjeut jie kalen ngen maju, cit ka iri. Ilong uroe nyan na di krm delegasi cit, tapi dua uroe sagai ka itarek pulang. Mgkn na awak lapor hehe.

Ya Han peu mucap pih lon that gawat

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57483.44
ETH 2574.21
USDT 1.00
SBD 2.48