You are viewing a single comment's thread from:

RE: Why you should trade on the Steemit internal market

in #steemit7 years ago

That sounds interesting but also complicated when you have never traded before.
Would you be willing to write a Steemit trading tutorial in Dutch please ?
Maybe with some examples.
That would be TE GEKKKKK :)

Groetjes

Sort:  

Hey @openheart, ik zou best een tutorial kunnen maken, maar dan lijkt het me handiger met een video. Heb je al gezocht voor tutorials in het Engels? Daar moeten er genoeg van zijn op Steemit.

Ik zal erover nadenken!

Ja ik heb gekeken naar engelse youtubes maar die gebruiken dan veel taal die ik dan niet begrijp :)
Dus dat schiet ook niet veel op :)

Toppie dat je erover na wil denken :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64010.25
ETH 3401.16
USDT 1.00
SBD 2.62