You are viewing a single comment's thread from:

RE: How Does Anyone Get 43 Votes on 30 Views?

in #steemit7 years ago

Ik heb fotos van het hele gebeuren rond de walvis vlaggetjes, ook van de originele titel, inhoud, enz. Van de 11 fotos heb ik er 2 geplaatst in commentaar van iemand die vragen had, maar ik denk dat ik het daar bij laat.
Binnenkort begint productie van een speelfilm in Hengelo, en ga mij daar een beetje op concentreren. Er zijn 2 filmpjes met de motor, maar What Ever is eigenlijk een boodschap, terwijl My Environment gewoon een mooie dag was. Je mag ze gebruiken als je wil. Op Mijn YT kanaal is een email adres te vinden als je een kopie wil hebben. Bedankt voor het compliment :)

Sort:  

Ik moet nog heel wat Steem verdienen voordat ik zover ben dat ik een expositie kan bouwen :) Tegen die tijd krijg je ook alle waardering die je toekomt.

Leuk een film! Veel plezier daarmee.

Dank je! De film heeft een FB pagina, maar ik weet niet of die voor iedereen te zien is: Genadeloos - acımasızca

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63195.68
ETH 2615.38
USDT 1.00
SBD 2.74