Bölgesel incelme ..

in #steemit6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Bugün size hayran kaldığım bir ürün hakkında bilgi vermek istedim. Evet çoğu insanların kilo sorunu var ama bunlara çözüm bulmak zor değil. Bir çok yöntemler denedim çok spor yaptım ve diyet yaptım istediğim kiloya gelsemde bir türlü vücudumu şekillendiremedim. Benim bölgesel sorunum vardı basenlerim geniş ve oldukça şikayetçiydim. Arkadaşımın tavsiyesiyle Goci Berry yağıyla tanıştım. Bu yağı sorunlu bölgeme sürdüm ve jelatinle hava almayacak şekilde sardım başladım yürüyüşe yaklaşık 2 saat yürüdükten sonra eve geldim ve her yerim terlemişti. Jelatin olduğu için kıyafetlerime bulaşmadı. Bunu tam 3 ay yaptım ve istediğim vücuda artık tamamen kavuştum. Deneyip görmenizi şiddetle tavsiye ederim. Tabiki yemeklerinize dikkat etmelisiniz arkadaşlar bol bol su için :)

k.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65915.92
ETH 3486.15
USDT 1.00
SBD 2.67