You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dil öğrenmek mi? matematik öğrenmek mi ?

in #steemit6 years ago

Umarım çok iyi yerlere gelir çocuklarınız. Umarım egitim sistemi artık düzelir. Ben de bu eğitim sistemi nedeniyle geçen sene oğlum için İngiltere ye yerleşmeyi düşünmüştüm. Lise yerleştirme sınavlarında geçen sene oyuncak gibi oynadılar bizimle. O öfkeyle terk edecektim buraları. Çok zor bir dönem geçirdik...

Posted using Partiko Android

Sort:  

Çocukları yetiştirmek biz annelerin en büyük sınavı sanırım. Üzgünüm türkiye de işler biraz böyle gidiyor umarım çok güzel yerlere gelir çocuklarınız 🙏

Teşekkür ederim bu güzel dilekleriniz için. Umarım sizin çocuklarınız da çok iyi yerlere gelirler:)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62820.16
ETH 2438.32
USDT 1.00
SBD 2.69