Sort:  

STYL... no błagam... :D
A argumenty?

Ps. A widziałem komentarze od ludzi z wysokim SP pod tymi wpisami?
W zasadzie wszyscy oprócz Pana @Carrioner się ze mną zgadzali :)
Ciekawe czemu?

O którym wpisie mówimy, bo ja zajrzałem do "Janusze byznesu DLIVE" a tam nic takiego nie ma miejsca.

Nie mówię że masz pisać jak Mickiewicz, ale świecenie dupą mi się nie podoba, tyle w temacie

Przeczytałeś akurat NAJGORSZY mój wpis ;)
Co znaczy "świecenie dupą"?

Ok, pogrzebałem dalej: DLive i DTube to dno!
Tutaj niczego się nie czepiam...

Tylko nie rozumiem jak to działa, że masz minusa od Carrionera czy jak mu tam, i kilka plusów od użytkowników z dużą cyfrą przy nicku a wpis nadal jest ukryty

A "świecenie dupą" - chodziło mi o to że kilka razy widziałem jak piszesz że masz coś w dupie, ale niech będzie że tag pl-emocje sprawia że jest to akceptowalne...

Kurczę... ogólnie wpisy mogłyby być o wiele wulgarniejsze ale z szacunku do użytkowników tutaj takie nie są.

Myślałem, że "mieć coś w dupie", itp nie jest jakoś źle postrzegane.
Żaden to wulgaryzm ;) Słusznie zauważasz dodanie tagu pl-emocjonalnie ;)

No właśnie.. przylazł jeden i poukrywał niby za dezinformację - a gdzie tam jest dezinformacja? ;)

No ale on tak może sam to ukryć? Skąd takie uprawnienia?

Oflagował post (zresztą ukrył też inne posty m.in. jeden mówiący o tym, że dodaje jakiś wpis i zaczyna mnie obserowować w cholerę botów') ;) Nie w smak mu że ktoś wyłapuje niewygodne niuanse odnośnie Steemit...

A że ma dużo większą "reputację" ode mnie to taki efekt i ukryte posty
Wielki "cenzor" się znalazł...

No dobrze, ale poza tym wpis zaplusowało kilka osób o dosyć wysokiej reputacji... mam wrażenie że coś tu jest źle wyważone

Kłamał na mój temat i szerzył dezinformację, to dostał flagę.

Ok, ja nie chce wnikać w wasze porachunki...
DTube i DLive zupełnie mnie nie interesują, z chęcią zablokowałbym te źródła aby ich nie widzieć na swoim strumieniu

Sam jestem zwolennikiem używania flag w uzasadnionych sytuacjach i konsekwentnie. Ale coś jest nie tak kiedy to jedna flaga jest silniejsza niż kilka plusów

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57184.88
ETH 3097.33
USDT 1.00
SBD 2.41