You are viewing a single comment's thread from:

RE: 11 Different Ways To Earn Money In Steemit / Steemit'te Para Kazanmanın 11 Farklı Yolu

in #steemit6 years ago

üstat çok üretkensiniz gerçekten, sık aralıklarla böylesine uzun yazıları hem türkçe hem de ingilizce olarak kaleme almanızı takdirle karşılıyorum. yazılanlar arasında 3 numara benim ilgimi çekiyor, yani hesaba belli bir steem gücü aktarıp bunu delege ederek, ufak da olsa düzenli gelir elde etmek. yani bir bakıma repo.

bu konuda şunu hesaplamak gerekiyor. diyelim ki gobaba'dan 3000 tl karşılığında steem aldım ve bunu steem power'a dönüştürdüm. bu tam olarak 375 sp yaptı. oy gücü olarak da 0.04 yapıyor. 375 sp'yi delege ettiğimde düzenli olarak ne kadar kazandırır? 9000 tl'lik yatırım yapsaydım ne kadar kazandırırdı? bu sorulara biraz çaışmam lazım :)

Sort:  

Bu işi profesyonel olarak yapıyorum. Üretkenliğimin sebebi o olabilir. 😃Yıllık %20 civarı kazandırır ama Steem'in fiyatının düşme riski her zaman var.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79