Detox!

in #steemit6 years ago

Cześć! Już 10 miesięcy minęło jak urodziłam synka, wiadomo, że po ciąży zostały zbędne kilogramy. Ale to żaden problem, ponieważ znalazłam świetny program, który pomaga ludziom, którzy chcą schudnąć. Jest kosztowny, ale skuteczny. Jeśli nie masz motywacji, mobilizacji, myślisz, że kilogramy same spadną, to się mylisz. Trzeba nad sobą pracować. Sama po sobie wiem, że po ćwiczeniach człowiek czuje się o wiele lepiej. Podnoszą się endorfiny. Początki są najgorsze, ale potem już z górki. Jeśli ktoś byłby chętny, to zapraszam do kontaktu. Oczywiście wolałabym z Polakami, ponieważ mój angielski jest bardzo słaby. Pozdrawiam wszystkich i obiecuję częściej pisać! :)

A tutaj moje zdjęcie jak byłam w ciąży :)
DSC_0567.JPG

Sort:  

Great post, you're beautiful, thanks for sharing!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66646.40
ETH 3314.59
USDT 1.00
SBD 2.69