Sort:  

Precies, ik zit hier zelfs ook pas sinds september dus ik weet wel hoe lastig het in het begin is om alles helemaal te begrijpen. Zo veel dingen die op je afkomen allemaal!
Dus daarom, als ik iets van info KAN delen, zal ik het altijd doen. Uiteindelijk is dat voor ons allemaal beter

Ja dat is waar . Ik ben heel blij dat er iemand iets uitlegt in het nederlands . Meestal word er iets uitgelegt in het engels maar ik versta bijna niets van engels . Dat maak het ook zo moeilijk . Ik ben blij dat jij ons altijd iets nieuw ga aanleren van steemit :-) bedankt

Zeker! En als je vragen hebt schoom ze niet om gewoon te stellen he!
We worden er uiteindelijk allemaal beter van!

Ok dank je . Voorlopig is mijn voting power als hij 100% is 0.01 waard . Vanaf wanneer zou mijn voting power meer waard zijn ?

Zou gauw je meer SP hebt. Ik ben even zo vrij geweest om in je wallet te loeren. Je hebt nu bijvoorbeeld 30 Steem in je wallet staan., en 6 SP. Als je ervoor kiest om dat te 'power up' doen, dan zal je stem meer waard worden waarschijnlijk

Weet niet precies hoe die berekening is. Maar mijn 550 SP geeft een $0.20 upvote. Even voor de berekening

Je kan altijd je SP weer terug naar Steem krijgen (power down) maar dit duurt 13 weken. Veiligheidsmarge voor de beurs

Ok dank je :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57983.67
ETH 2465.71
USDT 1.00
SBD 2.41