Sort:  

Nie ma czegoś takiego jak przebicie flagi. W sensie flagi i upvote koegzystują między sobą.

Moim zdaniem (chociaż nie wiem czy odpiszesz pod regułami) masz fatalny sposób rozwiązywania sytuacji, który prawicy nie pomaga, a wręcz szkodzi. I tu moim zdaniem jest największy problem.

ten komentarz byl oflagowany, moim zdaniem nieslusznie wiec dalem upvote (polecam danie upvote dla oflagowanego komentarza) sam sie przekonasz. Podejrzewam ze upvote dal @rafalski ale nie chce mi sie tego sprawdzac i nie bardzo wiem jak. Jezeli masz ochote to zrob to sam. Nie jestem prawicowcem

Tylko jedna osoba dała flagę i to byłeś ty :P O tym mówię.

Niestety moim zdaniem fatalnie czynisz gdyż ktoś może nie mieć racji, bo chociażby nie wykształcił w sobie poglądów politycznych czy innych (np. wolnościowych)

Dam ci przykład Dariusza ... jakiegoś tam (wielu mówiło na niego rurkowiec z powodu wizyty Korwina), który zmienił swoje poglądy o 180 stopni. Ludzie popełniają mnóstwo błędów i tyle. Dlatego moim zdaniem flagi za "komentarze głupie" jest głupim wyborem. Bo potem taka osoba pokaże "patrz, gościu niby taki wolnościowy, a każdy negatywny komentarz blokuje".

Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi :D

Czy mozesz dac mi link pod ktorym moge sprawdzic kto oflagowal ten konkretny komentarz napisany przez @onufry bo rzeczywiscie moglem popelnic pomylke ale jezeli tak to juz ja naprawilem. Dziekuje

wolność słowa przede wszystkim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58447.77
ETH 3173.14
USDT 1.00
SBD 2.43