You are viewing a single comment's thread from:

RE: Barbara Kwarc The best moments part 1

in #steemit6 years ago

nie uważasz, że napisanie posta po angielsku i potem wstawienie filmu, który jest całkowicie po polsku jest trochę bez sensu?

Sort:  

Ważne żeby przykuło uwagę wszystkich i upvoty zaczęły lecieć

Ja np. upvota nie dam bo myślałem, że będzie po angielsku a tu film po polsku. i pewnie większość ludzi postąpi podobnie. (co zresztą widać po ilości upvotów)

ojej ale tragedia za mam innych z zagranicy ludzi którzy bez względu co wrzucę dadzą upvota więc pal wrotki kolego z polski.

Czyli lecisz na tym, że dostajesz upvoty za nic a nie za to co wrzucasz. Fajnie. Baw się dalej, kolegą Twoim nigdy nie byłem i nie będę bo z ludźmi o tak niskim IQ się nie zadaje. A wysokiego mieć nie możesz skoro po zadaniu prostego pytania i w sumie porady zaczynasz mnie wyzywać. No i Polski jako kraj należało by napisać z dużej.

Ojej kolegą nazwałem cię ironicznie. Skoro taki magical bystrzak mogą kilkadziesiąt tysięcy zarobić za nic w sumie to czemu ja miałbym nie skorzystać. Teraz na poważnie nie musiałeś pisać tego komentarza btw mogłeś sam zrobić filmik po angielsku i ale że jesteś takim polaszkiem który zamiast bezinteresownie wspierać innych polaków by ten serwis był fajny i biznesowo korzystny to jest jak jest. Będę robił posty takie jakie będę chciał.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59317.93
ETH 2530.37
USDT 1.00
SBD 2.47