Busy.org 5 reasons why is better than Steemit.com

in #steemit7 years ago (edited)


Hi, probably most of you knows @Busy.org, which is Steem blockchain interface alternative to Steemit.com. If some of you does not know busy.org then I advise you to visit this site and check how it looks. Today I will share with you my feelings about Busy and tell you what are 5 main advantages of Busy.org. In my opinion of course.
[PL] Hej, prawdopodobnie większość z Was zna, bądź słyszała o Busy.org, który to jest ładnym interfejsem do blockchain Steema, alternatywnym do Steemit.com. Dzisiaj postaram się podzielić z Wami moimi odczuciami na temat Busy, oraz wskażę Wam 5 najważniejszych zalet tego serwisu.


What I really like in Busy is that I can easily define my favorites hashtags, which are visible in main panel placed on left side. Hashtags which I like are in the top of the list with popular tags. I can do same with followed users in that way I can much easier filter interested contents. [PL] To co bardzo mi przypadło do gustu w Busy.org to, to że mogę w łatwy sposób dodać interesujące mnie hashtagi do ulubionych. W ten sposób tworzy się lista w głównym menu po lewej stronie, gdzie na wierzchu są polubione tagi a pod spodem reszta popularnych haseł. To samo mogę uczynić ze śledzonymi użytkownikami. W ten sposób o wiele łatwiej znaleźć interesujące mnie treści.






What I can see is that in Busy I can adjust power of my vote for each single post. I know that Steemit.com as well provides this function but as I know there is some Steem Power threshold which needs to be passed. Perhaps Busy has similar option, but what I can see, is that Busy already allow me to adjust my voting power, when on Steemit is still not available.
[PL] Przeglądając treści na Busy od razu zauważyłem, że mam możliwość dopasowania siły głosu, pod każdym postem osobno. Z tego co wiem Steemit też daje taką możliwość, lecz najpierw trzeba przekroczyć odpowiedni próg posiadanych Steem Power. Być może na Busy też był podobny próg, z tymże jego wartość była niższa i po prostu już udało mi się ją przekroczyć...tego nie wiem. Faktem jest, że mam to dostępne na Busy a na Steemit nie.


Next thing which I really like are bookmarks. I can always save interesting content, just in case if someday I would like to come back to it. On Steemit.com I always used resteem for this, just to save posts between the ones written by me. On Busy I do not have to do this. Of course resteem is something nice and it is good to use it especially for valuable contents.
[PL] Kolejną super sprawą w Busy są zakładki. Dzięki nim mogę zachować interesujące mnie treści, tak na wszelki wypadek jakbym kiedyś chciał do nich wrócić. Na Steemit.com używałem do tego resteem, wtedy interesujące mnie posty chowały się gdzieś pomiędzy moimi wpisami. Teraz nie muszę tego już robić. Oczywiście resteem to fajna rzecz i warto z niej korzystać, szczególnie dla tych wartościowych wpisów.


Another cool thing are drafts. Any time when you start to write new post and for some reasons you did not publish it Busy.org automatically save it as a draft. You can have couple of drafts saved, so for example yo started one post, but in the meantime some great idea came up and you started working on new post. But according your plans you still would like to publish previous unfinished post firstly. So you can always switch back to it and finish and publish and then come back to great idea again. Isn`t it cool?
[PL] Kolejną rewelacyjną sprawą są szkice. Za każdym razem gdy zaczynasz pisać nowego posta i z jakiś powodów nie opublikujesz go, Busy.org automatycznie zapisze tego posta w szkicach. Można posiadać kilka zapisanych szkiców jednocześnie. Dla przykładu podczas pisania posta przyszedł Ci do głowy zupełnie nowy pomysł do opisania na Steemit. Na Busy możesz rozpocząć nowego posta a później mimo wszystko wrócić do poprzedniego i opublikować go jako pierwszego. Fajna sprawa co nie?


Is it possible to easily find interesting tag on Steemit? I do not think so... The same is with followers, if you are going to find anyone you have to put his full name in search engine. On Busy it is much easier, you can just type few first letters from wanted phrase and Busy will show you all matching options. The same is with looking your followers. For me is very useful tool.
[PL] Czy wyszukiwanie interesującego nas tagu jest łatwe na Steemit? Nie wydaje mi się... To samo tyczy się wyszukiwania naszych znajomych, żeby cokolwiek znaleźć trzeba wpisać pełne hasło do wyszukiwarki. Na Busy jest to o wiele łatwiejsze, wystarczy wprowadzić pierwsze litery a reszta zostanie nam podpowiedziana. Dla mnie to bardzo przydatna opcja.


I show 5 advantages which in my opinion makes Busy.org better than Steemit.com. But I have found some disadvantages. 1st is lack of comments view. I tried to find where I can check my comments in Busy and I could not find any dedicated tab for this. Second minus is about writing editor. In Busy it looks really nice but it makes code conversion on the fly . For me is not good, I prefer when I can see a code and the result separately.
[PL] Powyżej pisałem o plusach Busy.org. Teraz jednak chciałbym dodać dwie wady, które mi przeszkadzają w Busy. Pierwszą z nich jest brak oddzielnego widoku dla komentarzy, które napisałem. Próbowałem to znaleźć ale nie udało mi się. Drugą wadą wg mnie jest edytor markdown, który robi konwersję kodu w locie i na bieżąco widzimy tylko wynik formatowania. Dla mnie lepszą opcją jest gdy mam od tego osobne okna i widzę oddzielnie kod tekstu oraz wynik.

Now is the time for summary. In my opinion Busy.org is nice alternative to Steemit.com, especially when we are read contest. In case of writing Steemit IMHO is better. I recommend to use both Busy and Steemit because together they make world better :)
[PL] No i na koniec czas na krótkie podsumowanie. Uważam że Busy.org jest dobrą alternatywą dla Steemit, szczególnie jeśli chodzi o przeglądanie treści. Jeśli chodzi o samo pisanie postów, to tutaj jednak Steemit dla mnie wydaje się lepszy. Niemniej jednak najlepiej używać obu jednocześnie czerpiąc z nich to co najlepsze. Razem tworzą lepszy świat :)

If you like my post please vote up, resteem and follow me

Sort:  

Dzięki masz moje Follow

W sumie to prawda, ale ja już chyba za bardzo jestem przyzwyczajony do Steemita, żeby szukać alternatyw.

ja też jestem przyzwyczajony, jednak wyszukiwanie pożądanych treści jest o wiele łatwiejsze na Busy niż na Steemit. Choć i tak dalej daleko tutaj do ideału. No i przemawia do mnie opcja suwaka przy sile głosu. Choć tutaj Steemit też to udostępnia, tyle że trzeba przekroczyć odpowiednią ilość SP. Tak czy siak można korzystać z obu równolegle i chyba tak będę robił. Na Busy będę czytał i głosował a na Steemit pisał oraz robił transfery :)

To jest świetne w sensie przeglądania.

zgadzam się :)

Nice summary of different functionality of busy.

is great that steem can have different interfaces and we can choose what is better for us

Po aktualizacji firefoxa nie działa mi dodawanie zdjęć na busy.org :( wywala sie js

ja nie używam busy do pisania, ale to tymbardziej nie zachęca

Ależ mnie zaszczyt kopnął :) Mam na myśli wpis we wpisie ;) Ciekawa alternatywa, ale poznając busy.org nie znalazłem takiej ogólnej wyszukiwarki jak ta googlowska na steemit.com, chyba że coś przeoczyłem.

akurat tak się złożyło, że Twój wpis miałem wtedy na wierzchu :) Co do wyszukiwarki to rzeczywiście busy jej nie ma, przynajmniej też nie mogłem znaleźć.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60189.57
ETH 3204.49
USDT 1.00
SBD 2.44