You are viewing a single comment's thread from:

RE: Je votingpower gebruiken terwijl je effe niet actief bent op Steemit...Hoe dan?

in #steemit6 years ago

Hoi, leuk om hier zoveel nederlandstaligen tegen te komen! Ik snap er allemaal nog niet zoveel van vrees ik, ik ben nu een week of 2 aan het posten en neus een beetje rond hier, maar het is me nog niet duidelijk hoe ik mijn upvote de moeite waard kan maken (ik denk dat die nog steeds 0 is...), laat staan dat ik hem automatisch ga kunnen gebruiken :) Tips welkom! Ik zal alvast eens in die #alldutch kamer gaan kijken.
Bedankt voor je info!
X Lazy Bird

Sort:  

Waarschijnlijk als je net twee weken bezig bent zal je upvote ook nog niet zoveel waard zijn. En dat is niet erg! Dat komt vanzelf :)
Onder het kopje wallet kun je bij steempower zien hoeveel je stemkracht waard is bij jou en bij anderen. Naarmate dat je posts uitbetalen zal dit dus ook hoger worden. Eigenlijk is dit nog niet helemaal van toepassing bij jou omdat je minimaal 75 sp nodig hebt om dit te kunnen doen.

Tot die tijd: goeie posts maken en blijven reageren overal :)

Ik zal eens bij jou blog kijken wat je allemaal aan het maken bent!

Ooooh dankjewel!! Da's lief :) Ik zat ook te strugglen met de taal, ik vind het niet erg om in het Engels te schrijven, maar het is natuurlijk wel super fijn om een Nederlandstalig publiek te bereiken... Dus in 2 talen dan maar? Ben nog aan het uitzoeken of ik best dezelfde post apart deel in beide talen of dat ik hem gewoon in 1 post in de twee talen zet... En zo blijven we bezig he ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67128.90
ETH 3119.00
USDT 1.00
SBD 3.81