You are viewing a single comment's thread from:

RE: DOs and DON'Ts For Newbies And Not Only

in #steemit6 years ago

Nice post!
...now you can hit me :D

Mikor beregisztráltam néhány emberrel volt beszélgetésem, és akkor mondták, hogy 50es rep fölött is simán elterjedt ez a hozzáállás, meg hogy szinte könyörögnek a vótért, follovért. De nem hittem el.

Itt vagyok négy hónapja, és basszus tényleg, hihetetlen, és megnézem a comment-historyt, fullon van ilyen agyatlan spammal, és felülről karcolja az 50-60as repet, és nem értem, hogy hogyan.

A vote meg olyan dolog, hogy sokszor meg van nyitva a steemworld nálam, és mikor jelez, hogy hopp, 80at elértük, már oattintom is el a következőt :D Ezért van néha, hogy napos csúszással jön a vote, egyszerűen eltapsolom, ahogy a kezembe kerül :D

Sort:  

I know you are only joking :) It's ok.
Tudod az az 50 rep, vagy 60 rep sem sokat mond, ha nem becsületesen szerezted. Vannak olyanok, akik 70 felett vannak, de azt mind botokkal érték el, másképp semmire sem mentek volna, vagy csak kevésre, mert feltesz 2 - 3 képet és várja a szavazatokat. Jóformán még angolul sem tud rendesen. Pénézrt mindent lehet venni, ugye?
Én igyekszem 90 felett tartani a százalékomat, na meg most sok minen összejött, nem volt sok időm szavazni. Így sokszor szavazok 100%-al több posztot is, amúgy meg megy pár embernek az autovote.

Ez, amit itt kiírtam, ez csak egy része, ami nyomdafestéket bír, ugye tudod? :D Nem akartam nagyon őszinte lenni, mert akkor szépen kiviselem magam, de azért tudtam volna még írni, bőven!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60787.79
ETH 3242.30
USDT 1.00
SBD 2.46