Heavy Metal and Hard Rock

in #steemit7 years ago

Inkedmusic-819152_640_LI.jpg
Здравейте! Тези дни съм на рок вълна и искам с вас да си припомним хубавото старо време с истински банди,която всяка от тях си има някаква история,а не като днешните избирани с конкурс които правят еднодневни хитове! Inkedconcert-839518_640_LI.jpg

През 80-те години към края когато бях тинейджър моята компания се състоеше от металисти като аз наблягах на Хард рока.Това бяха едни от най-хубавите години като цяло в музикалната индустрия.
Inkedkiss-819150_640_LI.jpg

Дългокосите красиви и луди момчета правеха най-незабравимите концерти!Ах какви хубави и истински времена бяха без нищо вертоално-)Спомням си как си къдрихме косите и мажихме с бира за да стоят твърди понеже през комунизма нямаше много козметика-)Естественно,че бях и влюбена в няколко солиста единият беше от Guns N"Roses другият от Bon Jovi и третият от Europe.Плачех за тях и си представях как един ден ще се омъжа за един от тях!Да не забравим и любимите ми Aerosmith те ми бяха фаворит през студентските години и пресъстваха на всеки луд купон!Вие обичате ли такава музика и имате ли любима група?

Благодаря ви,че бяхте при мен!

Sort:  

Aaaa, не така!!! С постове и коментари за такава музика не можем да си говорим...оная вечер ми пускате скапани чалги, "а ся ко? саде ми напълни гъза с пясък и ма устай?!" ха ха ха...давай на чата тия теми, дедо ви Джим да ви предаде някой и друг урок...аз на 15-16 Кавазаки бях виждал само на снимка, запоявах в електрото транзистори и съпротивления, че да си имаме уау-уау и дисторшън ефекти на китарите, Пърпъл, AC DC и Уайтснейк ги слушах на един моно-Филипс и аудиокасети TDK MA 90 /ako някой все още разбира от metal type position/, a Pink Floyd за пръв път чух на плоча през 1982 и 3 дена не спах.../ Преди няколко години ходих за две години на white snake, Deff Leppard, Metalica и два пъти на АC DC, а накрая като излязох от ст."В.Левски" след Роджър Уотърс, си казах: "Сега вече мога да умра спокоен!..."...такИвИ едни работи...15645_10151635058773720_2038805748_n.jpg

😂😀оная чалга беше за купона,аз не обичам чалга и не я слушам😀😀

Помним, помним всичкото TDK от D до Super Avilyn и Metal Alloy...звучаха страхотно! Липсва ми онзи аналогов звук от време оноа...

Как въртяхме касетите с химикал😂

Тъй тъй, знаех си аз че си скрита лимонка, тоест - стара рокаджийка ;)

Естествено че харесваме такава музика! С хеви метъл сме израстнали. То Джудас, то Мотърхед... сега Дрийм Тиътър и подобни неща... :)

Бях рокаджийка и рокерка на 15 години започнах да карам кавазаки 350🙂

Браво!

Краси както винаги качваш най интересните статий.И аз си падах по тази музика но харесвам и Металика особенно баладите им са номер едно

И тях харесвах и още много други 🙂🎵🎸

Странното е че металика никога не съм харесвал, много са ми фалшиви на живо...

тук ме уцели в слабото място!
🎸 🎶 🎸

Направо лудница

Право в десетката !!!

Браво, поздравления!

Аз не съм бил чак такъв фен но верно че песните им си остават хитове и до днес,а не както казваш като сегашните хитове за 3 дни

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62221.65
ETH 2424.80
USDT 1.00
SBD 2.55