You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit has too many articles on Crypto! Try something else, this niche is saturated.

in #steemit6 years ago (edited)

בהחלט נמאס מכל הסוף של הדיבורים על קריפטו כל היום, זו הסיבה שאני עוקב רק אחרי
שני משתמשים שנותנים תקצירים של חדשות קריפטו מעניינות ועוקב אחרי אנשים שכותבים על דברים אחרים - זה גורם לכך שגם אם אין לי זמן לכתוב ולהגיב, אני עדיין יכול להכנס ולקרוא דברים מעניינים ללא קשר לרווחים - התוכן יותר מושקע מפייסבוק וזה מרגיש ניצול טוב יותר של הזמן כשאני מעביר זמן בקריאה רנדומלית של תכנים פה מאשר כשאני סתם מדפדף בפייסבוק.

אני ממש מחבב את הבלוג של הקבוצה (החשבון שלהם ממש חזק, הם תמיד בטרנדינג)
ADSactly
יש להם רשימה של כותבים בנושאים שונים וכל יום הם מעלים שני פוסטים כשלרוב אחד מהם לפחות הוא בתחום שמעניין אותי.
יום טוב נעם!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63781.73
ETH 3407.93
USDT 1.00
SBD 2.47