MinnowBooster'dan Oy Almaya Çalışıyorum

in #steemit6 years ago (edited)

Selamlar steemit takipçileri,bu yazımda sizlerle bakalım @minnowbooster 'dan oy alma adımlarımı anlatıcağım.

minnowbannericon.jpg

Öncelikle steemit marketten biraz sbd yani steem doları edinmem lazım olduğunu öğrendim. Sonra steem markettten steemlerimi az da olsa dönüştürebildim. Çünkü zaten @minnowbooster bana ona verdiğimden fazlasını vericek.

Şimdi ise ihtiyacım olan yeni bir yazı çünkü önceki yazılarım dlive,dmania gibi sitelerden olduğu için öyle postları oylamıyormuş.O yüzden bu yazıyı yazmam gerekti. Gerek oy almam için gerekse benim gibi bu işlerden anlamayıp @minnowbooster'i kullanmak isteyenler için.Şimdi ise yapmam gereken @minnowbooster'in sitesinden bu yazımı paylaşıp post'umu https://steembottracker.com/ sitesi üzerinden @minnowbooster'in yardımıyla boostlamam lazım.

sadsa.PNG

Buradaki gerekli boşlukları doldurduktan sonra ödememi de yapınca @minnowbooster'dan oy alabileceğim.
Umarım işinize yaramışımdır. @cleverbot ve @banjo gibi botlarında ne işe yaradığını ve nasıl çalıştığını bilen arkadaşlar yorumda anlatırsa sevinirim <3

Sort:  

oy aldım.PNG
görüldüğü üzere @minnowbooster bana oyunu başka bir user aracılığıyla sağladı.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63352.53
ETH 2447.41
USDT 1.00
SBD 2.67