Sort:  

Ami számomra aggasztó az a kib. kevés új user, milliókról volt szó korábban.
https://www.steem.center/index.php?title=Hardfork_20
" The attempt was going to be key to bringing millions of users to the Steem Ecosystem."
Türelem gondolom.

“The focus of this hardfork is on improving the process of account creation and reducing the friction involved in onboarding millions of new users”.

öööööö:
MillionsOfUsers.jpg

Igazából nem is ez a lényeg(es) szerintem. Főleg hosszú távon.
Az oké, hogy most regisztrál néhány száz ember naponta, de ebből mennyi lesz/marad aktív hosszú távon (mondjuk például néhány hónap után/múlva)?
Szerintem ez még érdekesebb kérdés.
Ha csak magamat nézem, akkor mostanság van 918 követőm, de a nagy részük inaktív napjainkban.
Az upvote-ok száma bejegyzésenként általában kevesebb mint 10, és kommenteket sokszor nem is kapok.

Általánosságban nézve nem növekszik. Mind a kettő csökken.
Az egyes pontban kiválóan látszódik, hogy a bejegyzések és a kommentek száma is egyaránt esik/zuhan.
Nyilván nem véletlenül. Elég ránézni a grafikonra.
2018 januárjától esik. Pont akkortól, amióta a Steem és a Steem Dollár (SBD) ára is esik.
Nyilván ez sem véletlen.
Ennek viszont az a következménye, hogy még több ember fogja elhagyni a Steemit-et.
Én is nagyon gondolkozom rajta manapság.
Hiszen minek is tenne ki az ember a Steemit-re bármilyen bejegyzést is, ha amúgy szinte senkit se érdekelnek igazán a bejegyzések.
Csak mert én eddig se nagyon kaptam kommenteket, de most már legalább rá lehet fogni, hogy valaki azért nem kommentel, mert alacsony a fiókjának az RC-je (Resource Credit).
Jelenleg (2018.10.29, 12:00 CEST) 918 követőm van, de ennek a nagy része manapság inaktív.
Régen (hónapok óta) elhagyták a Steemit-et.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68403.29
ETH 3749.74
USDT 1.00
SBD 3.66