De nieuwe Nederlandstalige steemit community ' De Nederlandstalige Alliantie'

in #steemit6 years ago

#alldutch.jpg

Inleiding

Na lang wikken en wegen heb ik dan toch de knoop doorgehakt en stop ik als actief lid, mod admin bij de Nederlandstalige steemit community ‘all dutch’
Zoals de meeste die bekend zijn bij de ‘all dutch’ community zullen weten dat ik een van de drijvende krachten was van reeds in het begin. Dat ik me steeds 200% en vol passie heb ingezet om de Nederlandstalige community te zien groeien en groter worden.
Toen we van start gingen met ‘the lions legion’ was ik een van de drijvende krachten achter de daily report en trachtte ik steeds meer en meer nederlandstalige steemians ervan te overtuigen zich ook aan te sluiten bij deze community. Toen we van naam veranderde en tevens ook het logo veranderde heb ik dit met volle overgave gedaan. En heb ik me steeds ten volle ingezet om alles op rolletjes te laten verlopen.
Toen een paar leden op eigen initiatief dingen gingen gaan regelen, en afspraken die de admin's hadden bepaald, gingen overtreden en deze dan nog werden aangemoedigd, was dit de laatste druppel die de emmer liet overlopen bij mezelf. Om alles vlot te laten verlopen heb ik hen wat tijd gegeven om zelf een nieuw logo en naam voor hun radio te bedenken. Want uiteindelijk denk ik dat het beter is dat ze zelf een eigen logo en radio hebben en niet moeten verder bouwen aan het werk van iemand die de community verlaten heeft.
Ik hoop dan ook van harte dat deze overgang vlot voor iedereen zal verlopen.

Omdat ik nog steeds geloof in een sterke Nederlandstalige steemit community en omdat ik me nog steeds ten volle wil inzetten om de Nederlandstalige bloggers en post wil promoten. Kon het ook niet langer uitblijven voordat er een nieuwe Nederlandstalige steemit community werd opgericht, zo ontstond De Nederlandstalige Alliantie kortweg DNA.
Samen met een nieuwe server en logo gaan we van start om de Nederlandstalige bloggers en steemians nog beter te kunnen begeleiden op de steem-blockchain.

001.jpg

Inleiding

Wat kan je verwachten van de DNA community.

  • Elke week zullen de betere Nederlandstalige post worden gepromoot. in DNA weekly report
  • Elke week zullen we Nederlandstalige creatievelingen promoten in DNA weekly art report
  • U kunt gezellig kletsen met andere Nederlandstalige steemians.
  • We voorzien het steemit platform van een Nederlandstalige helpdesk
  • We zullen de geselecteerde post van een extra upvote voorzien door de sponsoring van Whaleshares.

Natuurlijk kan onze Dutch Blockchain Radio kortweg DBR niet ontbreken en voorzien we jullie van 24/7 van muziek.

002.jpg

Elke week zullen we u de DNA weekly report brengen, een blog voor en door nedersteemers. Met heel wat informatie over de steem blockchain of steemit platform.
We brengen u iedere week een inkijk in de wondere wereld van cryptocurrency.
We brengen u iedere week de betere blog van het project #stoom-afblazen
Iedere week zullen er 5 Nederlandstalige en 5 engelstalige blogs worden geselecteerd om extra gepromoot te worden in onze DNA weekly report

Dankzij de sponsoring van whaleshares kunnen we de geselecteerde post met 20% whalevote upvoten.

003.jpg

Inleiding

Om de Nederlandstalige steemians nog beter te kunnen verenigen en begeleiden op de steem blockchain, zijn we op zoek gegaan naar sponsoren. Zo kwamen we terecht bij whaleshares
whaleshares is een community en een coin en heeft als doelstelling om minnows en de steemit community te doen groeien. Dit doen ze met projecten zoals promote your post radioshow met @freedomexists en de Whaleshares Curation Show radioshow gebracht door @nikflossus en meerder curatoren.
Maar u kunt in de whaleshares server ook meer te weten komen over bitshares of over eos praten.

Waar gaan wij onze sponsoring van whaleshares voor gebruiken?

  • Vanaf nu zullen we de posts die geselecteerd zijn voor DNA weekly report en DNA weekly art report een 20% upvote geven via de wahesharesbot
  • We zullen van start gaan met een radioshow waar de DBR luisteraars zullen beloond worden met whaleshares.

Sponsored by

DQmdcw49c3cB8qGc1GRAQ1oSzk8H7UM57HGZFw2k7oD4tMT.png

002.jpg

Hoe maakt u er kans op dat uw post genomineerd zal worden en gepromoot zal worden door ons?

stap 1 : Gebruik de juiste tags.

  • Gebruik de hashtag #dna voor je nederlandstalige posts.
  • Gebruik de hashtag #dnaenglish voor jullie engelstalige posts.
  • Gebruik de hashtag #dnacontest voor onze contests.
  • Gebruik de hashtag #dnaart voor je creatieve posts
  • Gebruik de hashtag #stoom-afblazen als u met een ergernis zit.
  • Bent u nieuw op steemit dan vindt u veel informatie terug op @infoblok.

stap 2

stap 3

  • Wacht geduldig af tot de volgende weekly om te zien of je post is geselecteerd.

004.jpg

Inleiding

Omdat we nog steeds denken dan muziek kan dienen als een middel om de Nederlandstalige steemians met elkaar te verenigen kan DBR niet ontbreken in deze nieuwe Nederlandstalige steemit/discord community.

Wat kan je verwachten van Dutch Blockchain Radio

  • We brengen u 24/7 muziek
  • U krijgt de mogelijkheid om zelf mee de muziek op DBR te bepalen.
  • Elke week zal er een live radioshow zijn waar we de luisteraars zullen belonen met whaleshares
  • U kunt gezellig kletsen met andere luisteraars van DBR.

005.jpg

Bent u een Nederlandstalige steemian en heeft u zin om andere Nederlandstalige steemians te leren kennen dan is DNA de uitegsproken plaats voor jou.

Sort:  
Loading...

jack for president...

I read this article about Nedelarnds steemit community.It is too hard to read this article for me.I have not enough knowledge.Thanks for your great article.

Zonde dat de Alldutch community hierdoor een beetje verdeeld zal geraken, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je niet meer met volle overgave achter het project kon staan, dan respecteer ik die beslissing. Misschien is gezonde concurrentie niet slecht. Ik ben er van overtuigd dat je dit met je enthousiasme weer tot een succes zal kunnen maken, en ik hoop je toch af en toe nog tegen te komen in de Alldutch server! Het zou spijtig zijn dat dit tot een harde breuk zou leiden. In ieder geval erg veel succes met dit nieuwe avontuur Jack! Ik kom zeker eens piepen op de server als ik er even de tijf voor vind :)

Ik zie niet in waarom de community verdeeld zou raken, omdat er één iemand besluit om er niet meer aan mee te doen.

ik zie het wel in waarom maatje,jouw kop alleen al...om op te kloppen zo een kop...kan toch niet lukken zo...whoehahah en ga me nu maar downvoten...lol...mee jullie groepje homos...steemit is geen reet waard...in euri he...welcome to the real world

Zielig ventje ben je hoor. En ook heel dapper achter je toetsenbordje. Prettige dag nog verder.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57659.68
ETH 2443.81
USDT 1.00
SBD 2.36