300 Followers! Thank you! -- 300 명의 추종자! 고맙습니다! -- 300 Takipçi! Teşekkürler!

in #steemit7 years ago

Today I reached 300 followers in Steemit. It's my first month here and I'm glad I can reach more audiences with this platform. Thank you to all my followers and Steemit platform. Without you my posts mean nothing. I'll continue to share my crypto currency related and general posts about life with you.

300+.jpg

[KR]
오늘 저는 Steemit에서 300 명의 추종자를 보았습니다. 처음으로 이번 달에이 플랫폼을 통해 더 많은 잠재 고객에게 다가 갈 수있어서 다행입니다. 제 추종자들과 Steemit 플랫폼에 감사드립니다. 당신 없이는 내 게시물에 아무런 의미가 없습니다. 나는 당신과 함께 인생에 관한 내 암호 통화 관련 및 일반 게시물을 계속 공유 할 것입니다.

[TR]
Bugün Steemit'te 300 takipçiye ulaştığımı gördüm. Bu benim buradaki ilk ayım ve bu kadar kısa sürede bu kadar büyük bir kitleye ulaştığım için mutluyum. Steemit platformu sayesinde yazılarım geniş kitlelere ulaşıyor. Tüm takipçilerime teşekkür ederim. Siz olmasanız attığım postların hiçbir anlamı olmazdı. Kripto paralarla ve genel olarak hayatla ilgili postlarımı paylaşmaya devam edeceğim.
Beni yeni takip etmeye başladıysanız yorum bırakın ki varlığınızdan haberdar olayım. :)

Sort:  

Tebrikler ingiltere :) Forumda yazılarını okuyordum, artık buradan da takip ediyorum.

Sağol Yusuf.

Siz ve buradaki birkaç arkadaşın sayesinde kripto para tüccarı oldum. Yakında foruma üye olup pump dump tartışmalarına girersem şaşırmayın :))

Takipteyim

Tebrikler, Sizi takibe aldım

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46