چند نکته مهم درباره ی استیمیت #h1

in #steemit8 years ago

'>
ممکن است با این واقعیت مواجه شوید که یکی از پست هایتان در استیمیت رای و در نتیجه پاداش خوبی کسب کرده است ولی در زمان پرداخت متوجه شوید مبلغی بسیار کمتر به حسابتان واریز شده است.

این اتفاق بدلیل وضع قوانین جدید در استیمیت به منظ,ر کنترل کیفیت محتوای تولید شده و جلوگیری از انتشار مطالب بی محتوا و کیفیت صرفا جهت کسب در آمد می افتد.

اگر در روز بیش از 4 پست ارسال کنید جریمه می شوید و از در آمدتان کم می شود. در واقع اگر بجای دو پست ، چهار پست در روز ارسال کنید مبلغ قابل توجهی به درآمدتان اضافه نمی شود ولی اگر به جای 4 پست ، 5 پست ارسال کنید بدلیل هرز نگاری (spamming) مشمول جریمه می شوید.

نکته ی بسیار بسیار بسیار مهم:

هر بار پست خود را ویرایش (ادیت) کنید ، سیستم آن ویرایش را به عنوان پستی جدید در نظر می گیرد. اگر در یک پست خود پس از ارسال با هر بار بازبینی یک ایراد املایی ، دستوری یا مفهومی پیدا کنید، باز گردید و با استفاده از گزینه ی edit آن را اصلاح کنید، آن ویرایش را به منزله ی ارسال یک پست جدید محاسبه می گردد.

امروز یک مطلب می نویسید . سه بار آن را ویرایش می کنید (4 پست محاسبه می شود) . سپس مطلب دیگری می نویسید و آن را نیز دوبار ویرایش می کنید (3 پست محاسبه می شود). پس امروز در مجموع 7 پست نوشته اید. سیستم شما را هرز نگار (Spammer) در نظر می گیرد و بخش عمده ای از درآمدتان را به آتش می کشد

Sort:  

سلام بر شما,
من متوجه شدم که این مطلبی که شما به اشتراک گذاشتید از مطالبی هست که یکی از دوستان من در صفحه استیمیت خودش گذشته و شما اون رو بدون ذکر منبع کپی کردید!
شما اگه به این لینک سر بزنید متوجه میشد که درست میگم:
https://steemit.com/steemit/@farzin/nd-n-th-bs-armhm-dr-mwrd-arsal-st-dr-ast-m-t
البته با شناختی که من از دوستم دارم از این کار ناراحت یا عصبانی نمیشه, اما برای خود شما بهتر بود که منبع رو ذکر میکردید, البته اشکال نداره چون من الان این کار رو میکنم :)

درود بر شما ، البته قصد من اطلاع رسانی بوده و فرمایش شما درست هست

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66670.04
ETH 3497.56
USDT 1.00
SBD 2.71