Steemit nedir?

in #steemit6 years ago

Steemit'e başlarken ben wordpress, blogspot gibi sitelerin kriptolanmış hali olarak düşünerek giriştim ve Medium tarzı bir ekosisteme dahil olduğumu hissetmiştim ancak sonrasında fark ettim ki tam da öyle değil. Sadece gif paylaşanlar, 140 karakterle post atanlar falan gördüm ve bu kişiler de upvote almış (Yani mevcut kullanıcılar aslında durumdan hoşnut?). Henüz Steem'in mobil uygulamasını indirmediğim ve kişisel yoğunluğumdan dolayı fazla inceleme fırsatım olmadı ancak görebildiğim kadarıyla burası aynı zamanda hem Twitter'ın uzun hali + Facebook gibi hem de Medium gibi kullanılıyor.

Ve bunlar biraz da maddi kaygıyla yapıldığı için platformun yapısı biraz manipüle ediliyor gibi geldi ilk bakışta. Sizce steemit nedir? ne olmalıdır? güzel ilerliyor mu? yorumlarınızı bekliyorum, sonrasında paylaşım tarzımı ve alışkanlıklarımı da ona göre yönlendirebilirim belki.

Ayrıca mobil uygulama olarak 2 veya daha fazla seçenek var sanırım. Sizin önerdiğiniz app hangisidir?  

Sort:  

burası benim gözlemlediğim kadarıyla her telden paylaşım yapılan bir alan, belli bir sınırlaması olmayan..
biz hangi tür içerik okumak istiyorsak, o yönde paylaşım yapanları takip edebiliriz.

mobil uygulama olarak esteem kullanıyorum, postu oradan paylaşıp taga da esteem yazınca bazen şansa oy atıyor uygulama:)

Burası biraz Tumblr olacak sanırım. Ne olduğu belirsiz ve alanında ilk.

Bakalım ilerleyen zamanlarda rakipleriyle rekabet edebilecek mi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53921.46
ETH 2250.39
USDT 1.00
SBD 2.30