MERHABA STEEMERS'e HOŞGELDİNİZ

in #steemit7 years ago (edited)

13932770_10154439503083470_3840194827836894820_n.jpg

Ben Aysun Bal. Steemit'e yeni uye oldum. Size bunlari Avusturalya'dan yaziyorum o yuzden bazi turkce karakterleri yazamiyorum bundan dolayi simdiden sizlerden ozur dilerim. Steemit Turkiyede ne kadar populer ve ne kadar kullanicisi var bu konuda hic bilgim yok fakat yinede Turkce yazmak istedim. Yeni steemersler beni ekleyip takip ederseniz bende sizi takip ederim hic kuskunuz olmasin :)
Size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Turkiye dogumlu olmama ragmen 22 yildir Avusturalya da yasiyorum. Ilk orta ve liseyi istanbulda bitirdim. Ataturk universitesi iktisadi ve idari bilimler fakultesi isletme bolumunde iki yil okuduktan sonra okuldan ayrildim. 1995 yilinda 6 aylik kizimla beraber Avusturalyanin Sydney sehrine geldik. 2 yil orda yasadiktan sonra Victorya eyaletine bagli kucuk bir kasabada 7 yil yasadim. Daha sonra su anda yasadigim melbourne sehrine yerlestim.. Yaklasik 12 yildirda burda yasamaktayim. Tarlalarda uzum toplamak, paketlemek portakal paketlemeden tutunda garsonluk, guvenlik gorevliligi, taksi soforlugu, rehberlik dahil bir cok iste calistim. su anda da part time calismaktayim.
Oncelikle hayatta bir cok zorluk atlatmama ragmen dunyanin bir ucunda sadece kizimla beraber hayat mucadelesi veren bir anneyim .
Ben iyi kalpli, durust,mutlu kisiligi olan ozverili, dobraci, arkadas canlisi , aile baglarina duskun, zeki, gulmeyi guldurmeyi seven, ayrica her bayan gibi alisveris yapmayi ( ozellikle ikinci ellerden) seven biriyim.. onumuzdeki yillar icerisinde bir muzik aleti calmayi ve degisik danslari ogrenmek istiyorum.. bu salsa yada tango olabilir ve birde bilgisayar konusunda internet uzerinden bir kurs yapmayi dusunuyorum.
13882202_10154439503088470_6110853400955310006_n.jpg
Bu arada buda kizim :) oda steemet uyesi ..:)
Hobilerim arasinda oncelikle seyahat etmek( bu arada kucuk bir dunya turu yaptim zaman zaman gezip gorduklerimi sizinle paylasicam) , yeni yerler kesfetmek, fotograf cekmek, kitap okumak, bahcecilik ( kucuk bir bahcem var bu arada domates, biber, salatalik ,nane maydanoz ve bir cok cicek yetistiriyorum. iki bodrum cicegim(begonvil) birde limon agacim var) , muzik dinlemek, dans etmek, bulmaca cozmek, sinemaya tiyatroya gitmek, yeni seyler ogrenmek, arastirmak , yeni insanlarla tanisip yeni arkadaslar edinmek.. arkadaslarimla melbourne de guzel restaurantlar kafeler kesfedip yeni lezzetler tadarak bol bol muhabbet edip gulmek, oyun oynamak ( kelime turetmece, tavla, bilardo, kagit, poker vs. ) taki koleksiyonu yapmak, ikinci el satan magazalardan alisveris yapmak , kopegimiz carliyle oynayip onunla yada arkadaslarimla yuruyus yapmak (ozellikle (dag yuruyusleri), steemit , facebook gibi sitelerde yazi yazmak , fotograf yada karikatur paylasmak hobilerim arasinda. Bu arada ingilizcem mukemmel olmasada steemitte yazilarimi ingilizce yazmaya calisiyorum. ve size son olarak Melbourne'den kucak dolusu sevgiler gonderiyorum. Takip edin goruselim :) ( Fallow me :)
IMG_8664.JPG

Sort:  

Merhaba Aysun hanım,

Steemit'e hoşgeldiniz. Türk Curator ve Türkçe yazı paylaşan arkadaşların sizi farketmesi için yazılarınızda tr etiketini kullanmanızı öneririm.

Merhaba polat. cok tesekkur ederim oneriniz icin. degistirebilirim degilmi ?

Steemite hoşgeldiniz. Kızınız olduğuna inanamıyorum, kardeş gibi duruyorsunuz. :)

Tamda aynısını ben yazıcaktım :) Hoşgeldin

Tesekkur ederim. hosbuldum:) mersi :)

Cok tesekkur ederim.. :) bunu herkes soyluyor tabiki herseferinde hosuma gidiyor :)

Cok tesekkurler yine :)

Steemite hoşgeldin :)

tesekkurler.. sanirim birbirimizi takip etmemiz burda iyi puan getiriyor :)

Evet, ne kadar takipçi o kadar puan :)

Tamam o zaman ben sizi takip ediyorum :)

Teşekkürler, ben de sizi takibe aldım :)

Aramıza hoşgeldiniz. İkiniz de çok güzelsiniz. Takibe aldım :))

Merhaba Damlacim, cok tesekkur ederim. :) bende siizi :)

Hoşgeldiniz tr steemit olarak sayımız az da olsa giderek zenginleşen bir topluluğa sahip olduğumuzu görmek sevindirici

Hosbuldum tesekkurler. ne diye hitap edecegimi bilemedim simdi :) sanirim bizler ilkler olucaz :)

Merhaba @goddess24 steemite hoşgeldiniz.

tesekkurler sizi takipteyim umarim sizde beni takip edersiniz.. sevgiler :)

Gerçekten unutmuşum, takip ediyorum hemen. :)

cok tesekkur ederim.. :) bu arada yayinladiginiz herhangi bir yazinizi tekrar paylasabiliyormusunuz burda ?

birde takipcilerinizi nasil arttirabiliyorsunuz ?

Bildiğim kadarıyla yazının yayınlandığı yerdeki kaynak da sizseniz sorun olmuyor ama internette aramayla uyuşan yazıları otomatik algılayan botlar var. Yazının altında uyarı veriyor. @polat'ın bir yazısı var dikkat etmenizi tavsiye ederim.
https://steemit.com/tr/@polat/steemit-te-ceza-almamak-icin-dikkat-edilmesi-gerekenler

anladim .. tesekkur ederim..

Takipçi konusu biraz zaman meselesi; samimi, orjinal, başarılı içerik paylaştıkça zamanla artacaktır. Ama ödüllerle alakalı soruyorsanız, önemli olan takipçi sayısı değil doğrudan.
https://steemit.com/tr/@polat/steemit-te-oylama-ile-ilgili-bilmek-isteyeceginiz-her-sey

Bu arada ilk odulum gelmis :) birsuru :) hepsimi bana acaba ? :) sevindim dogrusu :)

Harika bir giriş olmuş, hoş geldiniz steemite!!

cok tesekkur ederim misalen.. aslinda cok acemice oldu ama daha yeni ogreniyorum siteyi .. :)

Congratulations @goddess24! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

If you want to support the SteemitBoard project, your upvote for this notification is welcome!

Congratulations @goddess24! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66794.56
ETH 3501.55
USDT 1.00
SBD 2.71