You are viewing a single comment's thread from:

RE: To power up or to power down

in #steemit6 years ago

ti-am citit cateva dintre postari @jwolf! Sunt membru relativ nou (ianuarie 2018), pot spune ca atunci cand am intrat pe acest site totul era mult mai ok fata de ce e in prezent. Legat de intrebarea ta..depinde de fiecare daca considera ca steem mai este o modalitate de a combina utilul cu placutul sau nu. By the way..esti din Constanta?

Sort:  

Ai dreptate, cand m-am inregistrat eu acum un an am crescut foarte repede, acum sunt sansele foarte mici sa primesti un vot de la o balena.

Sunt din Roman, locuiesc in Bucuresti...

Btw nice to meet you!

cand m-am alaturat eu..ca sa cresc am folosit boti ..dar cel putin dadeau 270% vot..nu 80, 90% . curand se va duce de rapa tot din cauza asta. Nice to meet you too!

Din pacate..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63635.72
ETH 2597.20
USDT 1.00
SBD 2.91