You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit is a team game

in #steemit7 years ago

#Galego #Portugues

É bastante simple

"Steemit" é un xogo de equipo.

Hai catro xeitos diferentes de xogalo:

1.- Eu gaño ti gañas.
(Esta é a mellor forma. Todo o mundo debería facelo)

2.- Eu gaño. Ti perdes ou gañas menos
Este é o xeito no que algunhas persoas actúan eiquí.

3.- Eu perdo, ti gañas.
Iso é de parvos. No longo prazo todas perdemos.

4.- Todos perdemos no longo prazo.
Meu traballo é evitar isto, coa túa axuda.

Lembra

  • Apoia ás que dan soporte.
  • Apoia só ás que dan soporte.
  • Non sexa parvo.
Sort:  

Si necesitas, cuenta conmigo.
Del español traduzco nativo. Con otros idiomas me apoyo en Xan . (Xan google) :-)
Es un trabajo de equiipo, recuerdas?

Salud.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65