You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fantastic Offline Markdown editor for Windows and Linux: Ghostwriter

in #steemit6 years ago

Ik heb nu een aantal posts gemaakt via ghostwriter en het werkt erg prettig. Een goed idee van je om de bestanden in de cloud op te slaan. Ik heb die ook, maar gebruik hem veel te weinig. Daar ga ik ook eens een start mee maken. Weer wat geleerd.😁

Sort:  

Leuk om te horen dat mijn "ontdekking" Ghostwriter nu ook door iemand anders wordt gebruikt.

Zelf gebruik ik het ook steeds vaker.

Alleen mijn plan om een voorraad artikelen aan te leggen, lukt nog niet:

Als ik iets heb geschreven wil ik het meteen publiceren.

Ja precies. Ik wil een bericht ook altijd posten zodra ik hem af heb, maar toch is het een goed idee!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60596.21
ETH 2611.46
USDT 1.00
SBD 2.64