Neden para kazanamıyozsteemCreated with Sketch.

in #steemit6 years ago

Merhaba arkadaşlar;
Steemitten neden para kazanamıyoruz.
Yaklaşık 1.5 ay oldu burada yazı yazmaya öğrenmek için çoğu kişinin yazılarını okudum.Tabi ki yeni olduğum içim anlamadığım bir çok şey oldu.Her şeyin bir anda olmasını istediğimiz için çok çabuk vazgeçiyoruz.Burada sabırlı ve planlı olmak gerekiyor.Aktif bir kullanıcı olmalısın sürekli araştırma yapmalısın ve pes etmemelisin.

Sizlere ilham verecek olan bazı kişilerden bahsetmek istiyorum;
@muratkbesiroglu : İlk başta yazılarını gördüğümde bir Türk kullanıcının bu kadar fazla kazanması beni şaşırtmıştı hemen ben de kazanabilirim dedim.İlk yazılarına kadar gittim nasıl gelişim sağladığını anlamak için o da yazılarında bahsetmiş zaten okudum ve anlamadığım yerler oldu kendisine LinkedIn üzerinden iletişim kurdum ve bana yazdığı yazıların linkini verdi oradan bir şeyler öğrenebilirsiniz.

https://steemit.com/steemit/@muratkbesiroglu/11-different-ways-to-earn-money-in-steemit-steemit-te-para-kazanmanin-11-farkli-yolu

https://steemit.com/steemit/@muratkbesiroglu/what-should-i-do-to-be-successful-in-steemit-steemit-te-basarili-olmak-icin-ne-yapmaliyim

göz atabilirsiniz.

@chbarsist :Bu kişiyi trendlerden de tanırsınız onunda eski yazılarında nasıl büyüdüğünü anlatan yazıları var ve incelemelisiniz bence

@anadolu : Kriptopara bitcoin hakkında iyi bilgilendiren yazılar yazıyor ve steemit'in nasıl işlediği hakkında bilgilendirici yazılar yazıyor.

Bunların büyümesindeki ortak nokta bot kullanımı bu bot kullanımı bildikleri için iyi bir büyüme gerçekleştirmişler. Buradan anlamamız gereken şey o kadar yüksek gelir elde etmek için para yatırmak gerekiyor.Para yatırmadan da tabi ki büyüye bilirsiniz ama çok çaba sarf etmelisiniz. Benim düşüncelerim böyle...

Teşekkürler

@fatihyalcin14

görsel kaynak : https://pixabay.com/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57346.65
ETH 3107.45
USDT 1.00
SBD 2.40