Steemit Kanal Resmi ve Profil Resmi Yükleme

in #steemit7 years ago

Arkadaşlar steemit hesabınızın daha ilgi çekici olmasını istiyorsanız, kanal resminin ve profil resminizin olması gerekir. Hesabınızın kaliteli olması, takipçilerinizin postlarınızı ciddiye alması için bu şart.

Şimdi gelelim Steemit'e nasıl resim ekleyebiliriz??

1- https://hizliresim.com/ sitesine tıklayalım.

banner1.JPG

2- Gözat butonuna tıklayarak bilgisayarımızdaki resmimizi seçip, yükle butonuna basalım.

banner2.JPG

3- Seçilen resimin linkini kopyalayalım..

4- Steemit hesabımızdan setting kısmına tıklayalım.

banner3.JPG

5- Daha önce https://hizliresim.com/ sitesine yüklediğimiz resmin urlsini kopyalayıp,
Profil resmi ise : Profile picture url kısmına
Kapak resmi ise: Cover image url kısmına yapıştırın.

banner4.JPG

6- Güncelle tuşuna basalım

Not: Kapak resmi için boyutlar 1354x155 boyutlarında yapabilirsiniz.

Sort:  

Teşekkürler dostum benim gibi yeni başlayanlar için yararlı olmuş

Yeni bir başlangıç için iyi ve başarılı bir çalışma. Yeni çalışmalarında, başarılarının devamını dilerim.

Evet yeni başlayanlar için faydalı olacaktır.

yardım ve paylasımın icin tesekkurler

o kadar uğraşıp becerememiştim. teşekkür ederim dostum, benim aydınlanmama neden olan bir yazı olmuş :)

Geri Takibe Geri Takip Yapıyorum ve takip edenlerin içeriklerini, organik olarak paylaşıyorum. Geri Takip İçin Hesabım: @followback

Bu şekilde yazdığımız içeriklere de fotoğraf yükleyebilir miyiz? yoksa spam yer miyiz?

yardım ve paylasımın icin tesekkur ederım

çok saol ya sayende yükleyebildim sonunda :D

İyi bir çalışma olmuş elinize sağlık. Ancak aklıma bir soru takıldı. Bu upload edilen resimlerin bu belirttiğiniz sitede muhafaza edilme süresi ne kadar? atıyorum 1 sene sonra silinme ihtimali var mı ya da bu süre dolduğunda ücretli üyelik talep edilir mi?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68694.24
ETH 3284.21
USDT 1.00
SBD 2.77