Steemit te başarılı olma tespiti

in #steemit6 years ago

selam arkadaşlar yaklaşık beş yada altı aydır steemitle uğraşıyorum,çok aman aman uğraştığım söylenemez ama yinede elimden geleni yapıyorum bu platformda gezerken bazı arkadaşların çok başarılı, bazıları orta,bazılarınında zayıf, olduğunu gördüm.bunun çok çalışma ile alakalı bir durum olduğu söylenirmi sizce bazı arkadaşlar evet derken bazıları çalışma fakat yerinde tespit ve kaliteli içerik olarak değerlendiriyor.bazılarıda hem türkçe yazı hem ingilizce yazı,aynı zamanda uzun içerik ve kaliteli görseller olduğunu söylüyor.aramıza yeni katılan arkadaşlar için tespitim acele etmeyip güzel içerik ve uzun bir anlatım iyi bir görsel olmasını yineliyorum. bence bu konuda bazı ipuçları var alınması gereken bunları bu platformda gezerken rastlıyorsunuz bunu değerlendirmeye alın.çok fazla üzerine gitmeyin ara ara güncel ve özgün konularla gelin araya görsellik serpiştirip birazda sabredin bütün bunları yaşadığım tecrübe olarak görmüyorum sadece bilgi paylaşımı olarak değerlendiriyorum,bahtınız açık olsun

steemit 3.jpg

steemit 2.jpg

foto

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61426.96
ETH 3441.40
USDT 1.00
SBD 2.51