You are viewing a single comment's thread from:

RE: De kracht van je witness vote

in #steemit6 years ago

Is er al 1 Nederlandse witness?

Als witness in de top 100 verdien je tenminste 24 steem per dag. Ofwel zo'n $75 per dag is $2.250 per maand. Klinkt niet als een heel slecht baantje. 😬

Als ik hier serieus over nadenk, dan krijg ik altijd ideeën zoals, laat iemand die in de bijstand zit een gooi doen om witness te worden. Tegen de tijd dat die persoon hier een paar maanden mee bezig is, is het ofwel gelukt om witness te worden. Ofwel als blogger een leuk inkomen aan steemit te verdienen. Ofwel weet die persoon zoveel van crypto/blockchain dat die een baan in het bedrijfsleven kan krijgen. Zou iig altijd goed moeten komen 😀😁

Sort:  

@crypto-econom1st er is wel een Nederlandstaligecommunity 'all dutch' meer info vind u hier Er zijn wel Ned-talige witnesses maar deze doen niet echt iets voor de community

Oké, je hebt me over de streep getrokken. Ik installeer nu de discord app.
Misschien dat ik daar een deel van mijn 10.000 vragen beantwoord weet te krijgen 😀

Ontopic, persoonlijk zou ik moeten uitzoeken welke witnesses voorstander zijn van het opheffen vd mogelijkheid om op jezelf te stemmen & instellen van een maximum aantal posts per dag/week. Want het lijkt me voor steemit wel fraai als er een einde komt aan de Haejin oorlog.
Maar als ik dat ga uitzoeken ben ik ws uren zoet. Terwijl mijn votes amper impact hebben.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67851.31
ETH 3815.63
USDT 1.00
SBD 3.77