@ned @pkattera ve @sneak Steemit'in Geleceği Hakkında Konuşmalarının Videosu

in #steemit7 years ago (edited)

İlk Steemit buluşması ABD'nin Teksas Eyaleti'nin Austin şehrinde 22/2/2018 tarihinde yapılmıştır. Bu buluşmayı ayarladığı için @richardcrill ve @lindseylambz teşekkür ederiz.

Steemit

@ned - Steemit CEO'SU
@pkattera - Baş Tasarımcı
@sneak - Teknik Program Yöneticisi

Videodaki Konuşmalar ve Kısa Özeti

Merhaba @Steem ve @Dlive topluluğu

Benim adım Ned, Steemit’in sahibi. Bunlar ise @steemit deki iş arkadaşlarım olan Geoffrey Paul, kendisi steemit'in teknik program yönetimini sağlıyor. Doğru değil mi? İşte PON, kendisi Steemit'in Tasarım ve üretim müdürü. Şu an Austindeyiz ve Austin Takım Topluluğu ile beraberiz. Bir kaç kişi Vegastan ve diğerleri başka yerlerden. Bizde bir araya gelerek sorularınızı ele alarak sizinle konuşmaya karar verdik.

İlk olarak ne hakkında konuşmalıyız? Bir istek duymuştum Akıllı medya tokenları ve topluluklar hakkında. (@Ned)

Eğer bizim son blog yazımızı görmediyseniz steemit.com/@steemitblog sayfasında, çalışmış olduğumuz son güncellemeye bakabilirsiniz. Uzun çalışmalar sonucu girişimcileri token ile buluşturmaya çalışıyoruz. Biliyorsunuz ki bu Token Teknoloji sistemine steemit de olanak sağlıyor. Ve biz bu işi daha önceden yapmamıştık. İşin büyük yanı ise devasa topluluklar kurmak.

Pon (@pkattera) bu işe nasıl bulaştın?

Açıkcası ben kripto para işindeydim ve kripto para işinde olan birçok insan buldum ve 4/7/16 tarihinde giriş yaptım. Steemit'e bu nasıl bir sistem, dedim. Çünkü biliyorsunuz ki ben kripto para işi ile ilgileniyordum. Ama genellikle Blockchain’in gidişatı ve finansal uygulamalar benim için ilk sıradaydı. Geleneksel kripto para. Biliyorsunuz ki bu işe girmek istedim ve kendime bir platform arıyordum. Steemit de birkaç resim paylaştım ve 2.000$ olmuştu sanırım. Üçüncü parti uygulaması olan nakit çekmeye çalıştım ve kendime bu bir dolandırıcılık gibi görünmüyor dedim ve sonra yarışmaya katıldım. Hatırlıyorum da sanırım sen tasarım yapanlara ödül veriyordun. Bu yarışmayı kazandım ve sende gerçekten arkadaşça yaklaştın.

Peki, Geoffrey Paul (@sneak) sen nasıl girdin bu işe?

Ben steemit de bir çok projede bulundum. Benim hikayemde neredeyse Pon’unki (@pkattera) ile aynı ve bu işe geçen yaz girdim. İlk olarak bu paranın nereden geldiğini, güvenilirliğini araştırdım. Topluluğun nasıl büyüdüğünü izledim takımların nasıl büyüdüğünü vs. gördüm.

Herhangi birinizin sorusu var mı ? (Ned)

Ne Zamandan Beri Austin Şehrindesiniz?

8 aydır buradayım ve kendimi şirketin basında buldum. Buraya bir şekilde taşındık ve bunun için çok bir çaba göstermedik. 2013 yılında Bitcoin ile bu işe başladım ve tüm zamanımı buna harcadım.

2016'nın başında insanlar ile buluştuk ve Blockchain takımı kurduk ve sonrasında ilk uygulama olan steemit'i olusturduk. Buraya katkı sağlayan insanları bulduk. Steemit bir şekilde kendini büyüttü geliştirdi.

Steemit'e yeni şeyler eklemeye karar verdik ve buna Akıllı medya tokenleri dedik.
5 yıl içerisinde inanıyorum ki devasa şekilde büyüyeceğiz. Ve binlerce girişimci olacağını düşünüyoruz.

Pon (@pkattera)

14 gün önce yeni bir kayıt sistemi ekledik ve spam sistemi gibi özellikler ekledik. Sistemimiz botların gelmesini engelliyor. Bu yüzden kayıtlar zor olabiliyor.

Eğer bugün Blockchain üyeliğiniz var ise bir topluluk oluşturabilirsiniz.
Akıllı medya tokenları için bir protokol takip ediyoruz ve hala geliştiriyoruz. Basit bir wallet(cüzdan) ile bir kendileri bir token oluşturabiliyorlar. Bu token onların topluluk oluşturmasına yardımcı olacak ve bir şekilde büyüyebilirler.

Bu tokenler aynı zamanda kutu dışı yeteneği ile paylaşılan bir ödül olabiliyor. Bu tokenler topluluğun büyümesinde gerçekten büyük bir etken.
İnanıyorum ki tokenler ödül paylaşım sisteminde bir değer kazanacak.

Görüyorum ki @dlive gibi mükemmel platformlar steemit de olacak. Toplulukların daha da büyüyeceğini düşünüyorum. Çünkü bir çok kişi bu platformu kullanıyor.

Herhangi bir sorusu olan @sneak and @pkattera ile iletişime gecebilir.

Videoyu hazırlayan @richardcrill, @instructor2121, @ajaxalotve @steemcafe teşekkür ediyorum.

Umarım yazıyı beğenmişsinizdir arkadaşlar. Bu videoyu bizimle paylaşan @ruwan teşekkür etmek istiyorum.

Sort:  

Kardeşim güzel bir paylaşım olmuş böyle bir bilgi paylaşımı yapılması gerekiyordu. İngilizce bilmeyenler için bir fırsat. Sayende bu platform hakkında bir şeyler öğremeye başladım ve bir ben değil diğer arkadaşlarında bu bilgilerden fayda sağlayacağını düşünüyorum teşekkür ederim sana

Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam, Size bir nebze bir şeyler aktarmak ben daha beğenmeniz beni bahtiyar etti. Saygılarımla

Emeğine sağlık ;D

rica ederim, keşke alabilseydik fazlasıyla :D

İngilizcesi olmayan kisileri dusunurek emek verip boyle bir post hazirladigin icin tesekkurler.. Dahil oldugum bu platform hakkinda daha fazla bilgi sahibi olmami sagladin..

Bende sizin gibi düşünüyorum, güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum ve sizlere bilgi aktarabildiysem ne mutlu bana...

Geçenler de merak ediyordum ama ingilizce pek anlayamadığım için birisinin çevirmesini ve paylaşmasını beklemekteydim. Teşekkürler bunu sağladığın için.

Rica ederim, size faydalı olduysa ne mutlu bana...

Elinize sağlık, güzel olmuş
Çoğunlukla goy goy şeklinde geçen videoyu az ve öz hale getirerek büyük iş çıkartmışsınız, tebrik ederim.
Ned'in de dediği gibi bu iş sabır gerektiriyor. 5 yıl gibi aslında çok uzun olmayan, ancak bizim topluluktaki insanlara çok uzun gelebilecek bir süre sonunda platformun çok iyi yerlere geleceğini ve binlerce girişimcinin bu işte olacağını müjdelemesi güzel. Tabi ki bunlar temenni ama umuyorum aynen öyle olacak ve bunun içinde 5 yıl beklemeye gerek bile kalmayacak :)))

Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Bende sizin gibi düşünüyorum, @ned 5 yıl için bu platformun çok iyi yere geleceğini söylüyor. Ama bu sadece hani aksilikler çıkar eder 5 yıla uzar gibi bir tarih olduğunu düşünüyorum. Çünkü hızla büyüyen bir sistem. Ben 2-3 yıl içinde hak ettiği yerlere gelmiş ve hatta geçmiş olacak. Yanlış bilmiyorsam 1 milyon üyesi olmuş şu anda.. Bu şimdilik güzel bir sayı :))

yakın zaman içinde türk gruplarınınn yaptığı ya da yapacağı projelere de desteğini esirgemez umarım :)

Yeni delegasyonlar açık olduğunu belirtiyor, kendi özel email adresini bile verdi. Bence sağlam projelerle gidildiği taktirde güzel şeyler olacaktır diye düşünüyorum :)

Emeğine sağlık dost.

teşekkürler dostum.

Teşkkür ederiz hocam faydalı bir içerik olmuş bizler için.

rica ederim hocam, beğendiğinize sevindim.

Guzel olmus. Tesekkurler. ^^

Beğendiğinize sevindim. Rica ederim. ^^

Böyle fırsat güzel olmuş, türkçe çeviri ise daha anlamlı olmuş. Steemit ile igili birkaç şey daha öğrendim. Teşekkürler

Size faydam olabildiyse ne mutlu bana, ben teşekkür ederim

Gerçekten güzel bir paylaşım Türkçeye çevirip bize sunduğun için Teşekkür ederim!

rica ederim beğendiğinize sevindim!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61472.96
ETH 2381.86
USDT 1.00
SBD 2.56